Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hawaiiaanse paddo's

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
Hey, kheb 1x gedroogde mexicaanse gedaan, wel cool. nog een x verse mexicaanse en laatst met 7 andere vrienden anderhalve portie mexicaanse, was heel cool, alleen we gingen naar de supermarkt en dat was abnormaal intens, we kregen lachkicks en we voerden een ware parade op. abnormaal!
maar nu willen we de volgende x hawaiiaanse doen. heeft iemand ervaring met de hawaiiaanse? en kunnen mensen er wat over vertellen enzo? thnx!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb zelf 1 keer verse hawaiiaanse gedaan
en ik moet zeggen dat die heel heel apart waren :)
ik had 1 hele portie met natuurlijke bijenhonig gegeten(voor de smaak) en natuurlijke bijenhoning werkte niet als remmer :lol:
het is moeilijk uit te leggen hoe die trip was maar ik zal het toch proberen "tis lang geleden":)
hij begon heel rustig met het gebruikelijk effect dat dingen iets feller zijn en dingen al een beetje gaan bewegen
en gaanderweg zattik helemaal in de trip ik liep rond en vroeg me hard op af hoe het kon dat alles zo anders was :p
khad zoiets nog nooit meegemaakt ik kwam van de ene kamer in de andere kleuren veranderen muziek veranderde sfeer verandere alles
als in ee ngolf die erover heen ging werd alles anders keer op keer
verbazingwekkend gewoon
ik zal ook de slechte ervaring ervan vertellen (tevens mijn 1ste bad trip na 4 keer)
het gebeurde doordat ik door bepaalde gebeurtenissen wilde dat het ophield
wat NIET GOED IS OM TE DENKEN, want dan gaat het namelijk fout
maar iig ik zat in een stoel en begon het goed warm te krijgen :) het was best druk dus het leek alsof iedereen me aanzat te kijken op een manier van, Wat zit hij daar allemal te doen
en hun ogen kwam uit hun kassen enzo :p dus dat was behoorlijk freaky
ik pak die pot suiker van tafel en loop weg naar de 3e verdieping
waar het compleet donker was ik wilde wat suiker pakken maar het was te droog
ondertussen wilde ik naar buiten kijken maar het enige wat ik zag waren vage lichtvlekken van lantaarnpalen, ik liep naar de kraan om wat te drinken maar toen ik die vastpakte smolt hij in mijn hand dus dat werd ook niks
even later kwam een vriend met me praten en ging het langzaamaan beter
ik ben weer naar beneden gegaaan en chille in een bank gaan zitten naar de muziek luisteren
er was die nacht Acid night op 3fm dus dat kwam goed uit :)
ik keek naar de verlichting en zag ze als discolichten over het plafond schieten
wat erg mooi was, maar ik deed mijn ogen dicht en kwam erachter dat dat nog mooier was :)
want de muziek zorgde ervoor dat ik alsof door een gekleurde lichtunnel schoot die steeeds van vorm en kleur verandere "neonachtig"
dit is wat is nog herinner van mijn trip van hawaiaanse paddo's
ik hoop dat dit je enigszins heeft geholpen
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
zeer bedankt, jah en ik verheug me er zeer op, om ze ook uit te proberen.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
idd die ga ik binnekort ook zeker nog eens doen
ennuh die filmprojecties kweet ook weer precies wat je bedoelt :)
die zag ik ook op de muren gewoon zwartwit zown soort van cheapass jaren 30 film ofzo
ik heb alleen altijd het probleem met die paddo's doen dat de meeste vrienden van mij niet zo psychonautisch zijn ingesteld :p kheb er wel genoeg waarmee ik ze al vaker heb gegeten maar die hebben er geen zin meer in :p ennik zou het wel elke maand willen doen hehe :)
en alleen trippen lijkt me niks zeker niet omdat ik die gedachte nu al heb kan dat alleen maar fout gaan :)
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
wow.. serieus.. jij BENT mij gewoon man.
Ik d8 aan precies dezelfde beelden..

En ik heb ook van die vrienden die t hallucineren nie zo zien zitten.

Elke maand trippen.. zie ik ook wel zitten. Als je vrienden je in de steek laten, stuur maar een PM, maak je gewoon nieuwe vrienden :D
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hehe :)
i`ll keep that in mind
 

Nathaniel

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Jan 2006
Messages
80
ik heb in een jaar of vijf 3 keer mexicanen gedaan,en afgelopen zomervakantie voor t eerst hawaianen.
Kvind zelf de hawaiaan een wat "scherper randje" hebben dan de mexicaan die toch vooral een mellow gevoel geeft (let op heb t duz over gevoel niet trip).Waar de mexicaan je in een warm veilig,doch trippend,bedje legt daagt de hawaiaan meer uit tot zelfreflectie..
ook vond ik mezelf toch wel een beetje verknipt toen ik op de bankleuning een helikopter ervaarde te zijn die over een rampgebied vloog :)
zoiets hebk met mexicanen nooit gehad..
Maar al met al een heel fijne trip dr op gehad!
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Nathaniel a dit:
ik heb in een jaar of vijf 3 keer mexicanen gedaan,en afgelopen zomervakantie voor t eerst hawaianen.
Kvind zelf de hawaiaan een wat "scherper randje" hebben dan de mexicaan die toch vooral een mellow gevoel geeft (let op heb t duz over gevoel niet trip).Waar de mexicaan je in een warm veilig,doch trippend,bedje legt daagt de hawaiaan meer uit tot zelfreflectie..
ook vond ik mezelf toch wel een beetje verknipt toen ik op de bankleuning een helikopter ervaarde te zijn die over een rampgebied vloog :)
zoiets hebk met mexicanen nooit gehad..
Maar al met al een heel fijne trip dr op gehad!
mixen dus :p
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
Ik heb wel vaker mexicaanse gedaan, die waren top.

Afgelopen woensdag besloten ik en een paar vrienden maar eens de hawaiaanse te proberen. Zeer heftig. Ik persoonlijk vond ze minder fijn dan de mexicaanse dit omdat het ontzettend druk in mijn hoofd werd en ik te veel informatie in mijn hoofd kreeg dan ik kon verwerken.

Het was wel een leuke trip (duurde bijna 6 uur) maar het ging wel met vlagen!
De eerste 3 uur waren super, had super gelachen om Wallace and grommit.
Maar de volgende 3 uur kwamen in vlagen zowel positieve als negatieve gevoelens. Toch heb ik zeker geen spijt van deze trip en zal de hawaaianse zeker nog een keer proberen (ps ik had 1 portie op)

misschien kun je beter beginnen met 3/4e portie!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
3/4e 4/4e wat is het verschil ;)
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Nou goed, (ik kopieer em maar ff, staat ook op drugsforum)-----Haiwayaans, mexicaans gemixed.

De reis die ik nu ga beschrijven, is een reis geweest die veel indruk op me gemaakt heeft. Juist, omdat het ff wat anders was, dan de normale gang van reizen.....

Mensen die angst hebben voor eventuele bad-trips of paranoia worden tijdens een trip, raad ik af dit te lezen!! Omdat het niet mijn bedoeling is, iemand, wat weet ik....hierdoor te beinvloeden.

De meeste trips die ik heb gehad, zijn van goddelijke aard geweest,
dus, komen in een super-wakker of hoog bewustzijn, schitterende visioenen, ondertussen spelen met sterrenstof, spelen met de silver-energetische draden waarmee alle materie verbonden is, etc, de ware aard van bv planten zien en noem maar op. Kosmische eindeloze processen zien van geboorte-dood, geboorte dood, en orde en chaos...in alles....dit dan in absurde maar schitterende visioenen.

Maar goed,
Zaterdag-avond 17 april 1999,
Ik en m´n broer dimitry (we reizen vaak samen, en hebben gemeenschappelijke trips), daarmee bedoel ik dat we alle waarnemingen die we hebben hetzelfde zijn, simpelweg omdat onze zielstrilling zo ongeveer gelijk is. Nou goed, we hadden twee porties haiwaiaanse en mexicaanse paddo´s gemixed zo´n 2 uur flink laten pruttelen....dus een goede thee d´r van gezet. Mijn kamer ondertussen in een warme deken gezet....dus kaarsen aan lekkere wierook, etc, diepe ambient muziek etc.

Dit doe ik altijd met voorzorg, gezien ik ook es getript heb, toen mn kamer een chaos was, nou, dit doek nooit weer, dat wordt het een werkelijke druipgrot.....zeker op lsd.

Kaarsjes branden, en dimitry en ik verheugde ons om naar hogere sferen te gaan, een prettige deur te openen met de sleutel die we hadden.......
Ongeveer een half uurtje na de thee gedronken te hebben, vormden er zich zwart-groen-en rode moleculen. Bij goddelijke trips, zijn de moleculen en structuren, netwerken van zeer gekleurde intensieve aard.
Deze toestand was donker, en niet zo vriendelijk....
De zwarte moleculen namen in hoevellheid toe, en vormde compacte zwarte mist...dekens die uit de hoek van mn kamer langzaam op ons afkwmen, dit was op een gegeven moment vast leek het wel, omdat ik er niet meer doorheen kon kijken. Toen zei dimitry, sjezus, moet je die kaarsen zien dan!, na, dat waren wilde rondraaiende kolkende zonnen geworden, waar 4 gebogen haken aan zaten, dit werden snel rond draaiende swastika´s, met voeten aan de uiteinden van de haken...en maar draaien...als sneller. Toen zei dimiet, ehm dit ziet er vernijnig uit hiero....ja, zei ik, wat is hier de bedoeling van...

Op mijn schoorsteen staat een mensenschedel, waar we ineens een grote slang op zagen, die langzaam naar beneden gleed.
Ongeveer 1,5 uur later verschenen er langzaam schedels in de lucht, dit was schitterend, de schedels waren zeer gedetaileerd, en het werden er echt honderden....de hele lucht in mn kamer was er mee gevuld.
Op een gegeven moment, begonnen de schedels elkaar uit te braken, dus uit de mondopening van een schedel, kwam een andere schedel, en uit die schedel kwam weer een schedel. Ze braakten elkaar uit.
Even later groeiden er gtote grote felle gele ogen in deze schedels, ja, en toen dacht ik....wat zullen we nou beleven dan??
Mij was vanaf dat moment duiderlijk dat we een bezoek brachten in de onderwereld....ik had hier al wel over gelezen, maar was wel geschokt, omdat ik het niet verwacht had, daar ff naar toe te gaan.
Helder blijven dacht ik, Deze schedels veranderde in ongeloofelijke duivelse koppen, en ineens was de keet gevuld met honderden wanhopige satansentiteiten, vele daarvan zaten op een rij, ze kregen lichamen, en zaten gebukt op hun hurken, hun lichaam was van een ongeloofelijke GORE groene kleur, met gore slijm dr op...
Het idiote en onaangename was, dat mijn hele kamer vol zat met die gasten, maar als dimitry en ik langzaam door mn kamer liepen, maak niet uit welke richting, keken hun ogen ons aan, dus hun ogen volgden zeer nauwkeurig elke beweging van ons...die ogen volgden ons dus.....Mij was duiderlijk dat we in een astrale projectie wereld wandelden, van opgesloten zielen, zij zelf, waren niet echt gemeen, maar eerder VOL WANHOOP. Maar goed, de trip onderging verschillende fases, we voelden een sterke strijd van het licht tegen de duisternis, waarom? omdat er in de andere kant van de kamer ineens grote cello´s stonden, waar honderden grote witte vlinders uit kwamen, van pop-stadium, tot volgroiede vlinder, deze verdwenen in het licht.......aan de andere kant van de kamer waren de duveltjes, ons steeds aankijkend...en ik maar denken; sorry hoor, gasten ik wil jullie niet lastig vallen, ik heb niet om deze trip gevraagt....het wed heftig in de zin, dat ze niet meer transparant waren, maar volledig gematrialiseerd leken, en ik angst begon te krijgen dat ze wat weet ik, mogelijk aan mn haren zouden trekken of zo...daar had ik ff geen zin in. Maar toen, ...toen kwamen de archetypen; hoog in de lucht, vlak onder het plafond ontstonden meerder dieren, gorilla´s, vossekoppen, leeuwen, kippen, hanen, stieren, jaguars etc....ook zij keken ons duiderlijk aan....Toen werd me weer wat duidelijk....ook al deze dieren hadden hun bek WIJD open gesperwd, hun pupillen levens groot, ze stikten kregen geen lucht. Ik besefte dat het een strijd was van het licht tegen het duister, dus de alles vernietigende mens, die de aarde met al haar unieke levensvormen wel ZO bedreigt, dat het een kwestie was van " we gaan kopje onder....of we redden het, maar alle dieren stikten gewoon. Oja, nou weet ik ook waar de hellehonden vandaan koemn, ik zag nl een zeer grote monsterlijke entiteit, met aan beide zijden, twee zwarte hellehonden, beschermers van het kwaad dacht ik. Deze dieren die allemaal zeer sterke oerkrachten bezaten, waren PISSSST op die duvels in de keet. Maar, ik voelde dat deze duivels ook weer gevangen zaten, ook hun schreeuwden het uit. Dimitry en ik zeiden regelmatig tegen elkaar, ZODEJU, wat zulle we nu weer beleven!
Ja, maar toen kwam het.....deze toetsand begon gehoor aan te nemen, en ik moet zeggen, dat is veel angstaanjagender geweest dat de beelden die we zagen. Ineens hoorden we een getier en geschreeuw, hard gekrijs, klanken, nou, nog nooit hier op aarde gehoord. Toen raakte ik in paniek, want daar had ik geen zin in, ik pakte snel een ambient tape, en zei dimitry, snel, pak ook een tape, druk em dr in, maar hielp geen flikker, dus omdat ik geen zin in gekrijs had, vluchten we naar buiten......maar OEHOE, dit was heftig, en niet voor de poes. Buiten was het verdomme nog luider, sjezus dachten wij, waar komt dat geschreeuw vandaan (uit die wereld natuurlijk) maar dat dachten we toch....Na, goed, maar op het stoepje voor de deur zitten dan....maar OEHOE; dit was niet te best, we tripten s´nachts, en het was kompleet donker buiten, tot er gigantische wolken op ons toe kwamen, en een geschreeuw, van OEHOEHOE ....AHAHAH etc hoppa, naar binnen dus.
Maar daar was het ook, het hield verdomme niet op, kut gekrijs, geef mij dan maar die beelden, want helderhorend worden in trips is behoorlijk ehm indrukwekkend, onaangenaam, mits je geschreeuw hoort of zo..... gezang ok, maar dit? Maar tjezus, we gingen naar binnen, terug naar mn kamer, en ja hoor, gadverdamme wat was er ineens een goro lucht in de keet zeg!, niet uit te houden (weet nou ook dat de onderwerelden gewoon gigantisch stinken gewoon. Hoppa, dimitry wreed over zn nek, ja sorry hoor, maar dit was ware ontbindingslucht van wel honderde lijken leek et wel. Ik dacht, ga ff naar de keuken, kijke of het daar ook stinkt, en ja dus. Tjezus, dachten wij, dit is niet te doen, dan maar weer naar buiten, maar oow, ook gore lijkelucht, gingen toch maar weer naar binnen, geen zin in die kwade wolken die op ons af stormden. Dit duurde zo een uur, toen gingen zowel het geschreeuw als de stank weg.....tjezus opluchting.

De trip werd afgesloten met weer die cellos en de keet vol vlinders, die gasten verdwenen, en inmiddels was het 6 uur in de ochtend, werd langzaam licht, en wij dachten echt WOW, ff nadenken, ff nadenken...ff nadenken.

De trip heb ik geannalyseerd, en het kwam hier op neer;
De hele wereldse sfeer in z´n totaliteit, is SNAKKEND naar adem, licht liefde en harmonie------de vlinders geboren uit de buik van de cello. De aarde kan niet meer, nog even en het ontlongt. Deze trip, gaf duiderlijk de toestand bloot, van de EEUWIG DURENDE STRIJD; VAN HET GOEDE EN HET KWADE, het kwade is de domheid van de mensen, deze domheid en gebrek aan kennis is toch altijd al de vernietigendste factor geweest hier op aarde. Ehm, eeuwig duurende strijd? ik weet nu dat het licht gaat winnen, van latere visioenen in andere trips!

Nogmaals, ik hoop niet mensen afgeschikt te hebben, voor alle DUIDERLIJKHEID, dit was geen BAD-trip!!, we ervaarden echt wel fases die niet uit te houden waren, maar wat pas een bad-trip was, was bv dat ik op lsd, 8 uur lang alle zielenleed door mn kruin voelde, en acht uur lang gejankt heb, omdat ik dit op 1 of andere manier moest ervaren....DAT was pas een BAD-trip, alle vermoorde zielen zijn toen door mn kruin gegaan.... zwaar intensieve pijn ervaren, daar was deze wandeling NIETS BIJ....

Nogmaals hoop de boel hier niet afgeschikt te hebben, misschien wordt de tekst wel verwijderd, maar goed, toch maar geschreven...


§.
_________________

http://www.pharmacratic-inquisition.com ... links.html
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
niet afgeschrikt, juist aangemoedigd. mooi
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
helemaal niet afgesgrikt, meer voor mij dinge duidelijk gemaakt die ik zelf ook wel in tripps heb maar er niet op kon komen wat et nou eigelijk inhield, zoals met die sgedels. Ik zat op de bank thuis in me tripp en keek naar buiten waar ik ineens allemaal sgedels begon te zien met een soort leider die iets probeerde te zeggen maar ik kwam er maar niet agter wat. Ik ben er zelf nooit opgekomen dat het best zo'n zielenwereld zou geweest kunne zijn.
En mooi verhaal trouwens, ik zou ook wel met iemand willen trippen die ook wat verder wil als alleen laggen en een beetje dinge zien bewegen, zelf heb ik alleen maar vrienden die vinde dat met andere dimensies beleven maar een beetje onzin dus ik zit altijd afgesloten in me 1tje tussen me vrienden die mij dus niet kunne begrijpen.
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Morge Arafat,

Ja, typisch, je schrijft ook dat je een leider zag, ...dat is vaak zo,
En blijf vooral de boel goed observeren, dan wordt et zelf duiderlijk.

Als ik zo de tripverslagen lees, van allerlei gasten, wordt me ook duiderlijk....dat ze niet echt ver komen, en aan de oppervlakte blijven drijven....
Het gebruiken van psychedelica is voor filosofische mensen bedoelt.
Je schrijft, dat je geen mensen kent, die diepe en of mystieke trips krijgen....nee, is ook moelijk te vinden!!, Ik trip vaak ook alleen, ganz bewust,
maar met mn broer ook regelmatig, en hebben dan volkomen synchrome reizen.

Magische planten, paddos of zaden, wat dan ook, kunnen voor zeer belangrijke sleutels dienen, Mijn god, wat een wijsheid kun je hier uit halen!!, NIETS in mn leven heeft meer indruk op me gamaakt als GODEN NECTAR!, en op die ervaringen, ook van jaren terug, teer ik NU nog...op de energie....van die reizen.

Na goed, groet!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
aether,

mensen die zich in de psychonautencultuur bevinden, beperken zich vaak daartoe. Al deze wijsheden die je uit de trips haalt, zijn uit het ´´echte´´ leven ook te halen, welke net zogoed een trip is. Door angst en dualiteit te verliezen, zijn zulke ontdekkingen te doen. Je kan iemand niet beoordelen op zijn trips, er zijn vele wegen naar de kern van de dingen, en de ene is niet minder of beter dan de ander, psychoactieven zijn slechts een hulpmiddel.


Groet forest
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Forest,

Al deze wijsheden die je uit de trips haalt, zijn uit het ´´echte´´ leven ook te halen,----------- Ik ben er juist achter gekomen, dat deze, gematrialiseerde wereld, een illusie is.... en ervaar reizen d.m.v psychedelica juist als INTENS ECHT!! Nu denken wij WAKKER te zijn, maar wel mooi ingepakt in een sluier. Magische elixers...die maken je pas WAKKER! Die confonteren je met de werkelijkheid, in die zin....dat alle materie bestaat uit KLANK- LICHT- (ALLE KLEUREN)-en beweging....eeuwig
voortdurende beweging-----de kosmische ADEM.

Zo begrijp ik goed de snaartjes-theorie, en zero-point!
Dit wordt geopenbaard tijdens een reis. Alles is met alles verweven, en alles zijn communiserende golven, bestaande uit klank, licht en beweging.

Je kan iemand niet beoordelen op zijn trips, er zijn vele wegen naar de kern van de dingen, en de ene is niet minder of beter dan de ander, psychoactieven zijn slechts een hulpmiddel.----------------Forest, Het laatste wat ik zal doen, IS IEMAND VEROORDELEN, dat doe ik niet.....iemand die niet hoog komt tijdens een reis, is voor mij niet MINDER WAARD. Ik begrijp dat trippen en vooral de intensie tijdens een reis, nauw samenhangt met iemand zn ZIELSTRILLING.....energetische frequemtie van iemand.

Ik begrijp wel waarom de grote intelligentie om maar ff zo te zeggen, hier op aarde zulke magische planten HEEFT LATEN GROEIEN.
Juist om zielen te laten verbinden met hoge kosmische waarheden....

Ook schreef je, het is slechts een hulpmiddel,----------------------Het zijn sleutels, die je geest wel zo enorm verrijken, wat je in staat stelt, duizend en 1 deuren te openen, met duizend en 1 verschillende boodschappen en of doeleinden.............pfff, ik waardeer deze sleutels enorm!!

Het is voor mij persoonlijk, het meest indrukwekkendste wat er is.....
maar ik oordeel niet.

Groet!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
rustig, sorry ik bedoelde beoordelen anders, niet als veroordelen, maar als conclusies trekken zonder positief of negatief, waar dus niks mis mee is.

Jah we zijn het er dus over eens dat deze wereld net zogoed de werkelijkheid is als de onwerkelijkheid. Zoals je zei, illusie, maya.
en die ''cosmische adem'' word de Shabd genoemd, de energiestroom, of klankstroom, het Woord.

Ik probeerde jou ook niet te beoordelen of veroordelen, alleen attend te maken op iets. Sommige mensen zijn bestemd om de ene weg te gaan, andere om de andere te gaan. Ik ken mensen die dezezelfde dingen ervaren en nog veel verder gaan, zonder planten. Maar naast die reizen die ze maken, kunnen ze wel planten nemen en gewoon leuke trips hebben zonder veel diepgang, puur omdat het niet ''hun manier'' is.
De sleutels zijn een geweldige manier en behoren groot respect te krijgen.

Wat ik probeerde te zeggen is: onder de psychonauten zitten net zogoed filosofische reizigers, die tot de kern van de dingen komen, alleen op een andere manier, en dus ook genoegen nemen met een lachkick.


maar misschien probeer ik je ten onrechte iets duidenlijk te maken en besef je het volledig, dan excuses voor mijn wijsneuzerigheid.
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Heey,

ik ben ook niet boos of zo hoor,
En ja, ik begrijp ook, dat wanneer mensen wat oppervlakkige trips hebben, mogelijk wel wat visuele optics, en veel lachen etc, dat dit voor hun ook tof is, en hun ook energetisch oplaad (dat in ieder geval).

Het is bij mij wat anders, ik heb sommige mensen mijn reis belevingen verteld, en meteen ervaren dat dit " simsallabim " of " hocus pocus " voor de meesten is....Ik wilde zo graag deze intense en mystieke ervaringen delen....maar was onmogelijk....begrijp je wat ik bedoel?
Maar goed, mn vader is ook een serieus reiziger, mn broer bv ook, dus ik kan wel uren lullen over trips etc, maar zou het geweldig vinden, om datgene wat me geopenbaard is, dit te delen met hartsvrienden....maar onmogelijk is...

Ok, groet!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jah sorry ik begreep je een beetje verkeerd.
Jah ik begrijp wat je bedoelt, als openbaringen voor het eerst gedaan worden, ben je enthousiast en wil dat delen, en ga je ervan uit dat anderen het kunnen bevatten en begrijpen. Maar meteen blijkt van niet, vervolgens tast je eerst af of iemand ook zo ver gegroeid is en ben je voorzichtiger, en soms vind je ze echt, maar nog vaak genoeg denk je iemand met dezelfde zielstrillingen gevonden te hebben, en blijkt het anders...
 
Haut