Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Happy caps Groove E

Jelleb

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Déc 2008
Messages
226
ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met dit product.
er komen namelijk volgende week 2 leuke feeskes 2 nachten achter elkaar (dus +/- 3 dagen volledig wakker), en ik zou deze graag allebei bezoeken ;)

Moest iemand mij hierbij kunne helpen, kan die mij dan ook vertellen of je dit kunt gebruiken in combinatie met cannabis? kan niet zonder op een nachtje uit..


alvast bedankt
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
De ingrediënten zijn taurine, niacine, caffeine en guarana.
Je kunt dus hetzelfde effect verwachten als van een energy drink.
 

Jelleb

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Déc 2008
Messages
226
je gaat dus niet echt de energie door je lichaam voelen stromen?
je word er alleen ... iets wakkerder van.

das balen, ik verbied mezelf nog altijd naar de chemische (niet-entheogene) middelen te grijpen.
zal de dagen ervoor dan maar lekker uitslapen


dank
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Alle middelen zijn chemisch :wink:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Mijn ervaring met happy e caps is dat als je net als ik geen koffie drinkt het zeker werkt. Alleen een "hoge" dosis vind ik niet echt prettig maar dat komt door de cafeïne achtige stof daar kan ik niet zo goed tegen.
Of je er 3 dagen mee door kunt gaan denk ik niet. Maar goed dat kan met andere middelen ook bijna niet. Ik heb het na 1 nachtje wakker meestal wel gehad :lol:
 

Jelleb

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Déc 2008
Messages
226
Meduzz a dit:
Alle middelen zijn chemisch :wink:

ja ok, daar geef ik je gelijk in.
maar ik bedoelde middelen zoals xtc/speed/..


mrvn a dit:
Mijn ervaring met happy e caps is dat als je net als ik geen koffie drinkt het zeker werkt. Alleen een "hoge" dosis vind ik niet echt prettig maar dat komt door de cafeïne achtige stof daar kan ik niet zo goed tegen.
Of je er 3 dagen mee door kunt gaan denk ik niet. Maar goed dat kan met andere middelen ook bijna niet. Ik heb het na 1 nachtje wakker meestal wel gehad :lol:

das al positief want koffie probeer ik zo veel mogelijk te vermijden.
ik ga het in ieder geval proberen, want alleen uit eige ervaring kun je leren.
zullen al dan niet zien of het werkt.

in ieder geval bedankt voor de reacties.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Er zitten nog wat andere ingrediënten in: guarana, groene thee, l-tyrosine, tryptopaan, l-arginine, passie bloem, theobromine. Met andere woorden, meer te vergelijken met koffie, een rijpe banaan en een reep chocola. Ga je niet twee nachten van wakker blijven.
 
Haut