Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

(Groningen) psychonautisch groepje

Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

kapitein-x

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mai 2006
Messages
10
Ik wil graag een 'psychonautisch groepje' bij elkaar krijgen. Dus een soort clubje van 4 a 5 mensen die eens in de zoveel tijd bij elkaar komen om samen te trippen en om ervaringen/ideeen uit te wisselen.

Dus woon je in Groningen(of omgeving) en lijkt het je leuk om met gelijkgestemden de wonderlijke werking van drugs zoals paddo's en salvia te onderzoeken, reageer dan en mischien hebben we dan binnenkort al een psychonautische avond/middag.

(Ikzelf heb 1 keer een paddo-trip gehad en 1 keer een salvia-trip. Dit is al meer dan een jaar geleden. Maar na het lezen van 'Uit je bol' is mijn interesse weer heel sterk gewekt. En een groepje van gelijkgestemden lijkt me ideaal om het maximale uit een trip te halen.)

mail naar: [email protected] , en dan kletsen we wel verder; hopelijk reageren er min. 3 mensen, zodat we een mooi groepje bij elkaar krijgen.

gr
Arjen

(in mijn mail adres zit geen spatie maar een laag streepje)
 

kapitein-x

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mai 2006
Messages
10
Je hoeft trouwens niet persee uit Groningen te komen hoor. Ik heb al 2 reacties gehad waarvan 1tje redelijk ver weg woont, maar die persoon is best bereid om een stukje te reizen.
Ikzelf ben trouwens ook best bereid om ergens heen te reizen hoor, aangezien ik een o.v. heb :)

Dus ik hoop dat er nog iemand reageert en dan hebben we een mooi groepje van 4.
Leuk toch!
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Amsterdam lijkt me toch iets te ver weg. :\
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Ehm, k woon zelf ook in de buurt van groningen,
maar mag ik misschien vragen hoe oud je bent?

Ben zelf 27, tripervaring etc, als er 16 jarigen inzitten, lijkt dat mn bv weer niets.... Ik wilde ook es een keer met iemand uit tilburg trippen, eerst veel trip-brief contact etc, maar t is er uiteindelijk nooit van gekomen....het is nl wel een leuk idee!!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
heel mooi idee :D . ik moet even checken hoe mn financien lopen, misschien contacteer k je
 

kapitein-x

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mai 2006
Messages
10
aether a dit:
Ehm, k woon zelf ook in de buurt van groningen,
maar mag ik misschien vragen hoe oud je bent?

Ben zelf 27, tripervaring etc, als er 16 jarigen inzitten, lijkt dat mn bv weer niets.... Ik wilde ook es een keer met iemand uit tilburg trippen, eerst veel trip-brief contact etc, maar t is er uiteindelijk nooit van gekomen....het is nl wel een leuk idee!!

ik ben 23
En 2 anderen die ook serieus interesse hebben zijn 18 en 19 en mischien iemand van 26 (maar dat weet ik nog niet zeker)
Maar ze zijn allemaal oprecht geinteresseerd. Ik heb tot nu toe een heel leuk mail contact gehad.

Het is sowieso ff afwachten of het een beetje klikt. Maar daar kom je na 1 keer wel achter.

Mail me anders maar ff...

groeten
Arjen
 

kapitein-x

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mai 2006
Messages
10
Ik wil dit topic eigenlijk wel sluiten, aangezien er voorlopig genoeg interesse is.
Maar ik weet niet hoe dit moet.
Moderator?
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Zeggen dat je geen reacties meer wilt, lijkt me ook al voldoende toch? :)
 

kapitein-x

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mai 2006
Messages
10
Daar heb je gelijk in,
maar ik ben ook gewoon benieuwd hoe je uberhaupt een topic kunt verwijderen. Soms is dat wel handig.
 
Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.
Haut