Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Goa Eindhoven koninginendag

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
oude rotzooi verkopen ?? ik heb geen idee
ik zuip alleen maar :D
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
En Eindhoven is dan echt TEh pl4ce 2 bEE!!!

Zo'n 6-7 podia is de hele stad waarvan een flinke reeks techno, maar ook worden drum-en-bass, urban en dit jaar ook goa/psy gerepresenteerd. Dit feest is hier groter dan carnaval, en echt waaaardig.

Wees er!
 
G

Guest

Invité
klinkt vet...

Dit lijkt me trouwens ook dik als het doorgaat:

Hoi allemaal. Het lijkt een beetje stil rondon Metatron maar schijn bedriegt. Er worden op dit moment plannen gemaakt om een 2 daags durend festival te organiseren vanuit METATRON. Dit zal medio Augustus plaats moeten gaan vinden in de buurt van Eindhoven in een bosrijke omgeving. Nog niet alle onderhandelingen zijn rond maar een voorbereid mens telt voor twee dus zijn wij flink bezig. Bedoeling is dat er ook een camping area bij zal zijn. Voor zo`n festival zijn natuurlijk veel mensen nodig en daarom vragen wij hiervoor jullie hulp zodat we het festival met zijn allen neer kunnen gaan zetten. Het zal een 2 daags durende psy-trance (goa), Ambient (chill), Electronics festival gaan worden. Maar natuurlijk met heel veel andere zaken erom heen, zoals bv Theater Markt Area Camping Alternatief Podium Fire shows Area met tipi en mongoolse tenten, dooms. Kids area Workshops, meditatie, healing etc Art area Internatiol Food Area Percussie En nog veel meer. Iedereeen die denkt iets te kunnen invullen of te kunnen doen of te kunnen regelen vragen wij te reageren, geen enkel voorstel zal onbeantwoord blijven en elk idee is welkom. Stuur je mailtje naar [email protected] Ken jij iemand die iets kan of iets kan creeeren let us know. Samen kunnen we hier een uniek, vernieuwend, verfrissend festival van gaan maken wat voor de Nederlandse (Dance) cultuur alleen maar positief zal gaan uitwerken. Wil je deel uitmaken van Metatron en van de verandering die dit creeert dan is dit een hele mooie aangelegenheid. Groetjes vanuit het Goa kernteam. Love, light and Respect and don`t forget to Dance
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik ben blij dat je verder hebt gelezen op de site Space :)
ik kan niet wachten tot dat festival begint hahaha
dat wordt echt zooooo ontzettend tering vet
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Nou ik ga mee op voorwaarde dat ik aan MDMA kan komen (wat nog steeds niet kan lukken) want het lijkt me geen festival om nuchter rond te banjeren :)
 
G

Guest

Invité
Het lijkt me echt zo'n festival om in m'n fear 'n loathing outfit te gaan rondlopen :mrgreen:
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
HeartCore a dit:
Nou ik ga mee op voorwaarde dat ik aan MDMA kan komen (wat nog steeds niet kan lukken) want het lijkt me geen festival om nuchter rond te banjeren :)

Komt voor mekaar HC
het is al geregeld, maak je geen zorgen :)
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ja wat betreft die mdma, het lijkt wel van de aardbodem verdewenen de laatste tijd, weten jullie waardoor dat komt?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja idd .. er is de laatste tijd veel opgedoekt ..
en dat merk je
 
G

Guest

Invité
Zure shit.

Daarom is het de laatste 2 jaar volgens mij ook zo in prijs gestegen.
Of in een langere periode. 4 jaar geleden betaalde ik iig nog €15 per gram...
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Het is in de randstand die toko in Haarlem die opgerold is. Ik hoor zo links en rechts ook overal klachten dat MDMA moeilijk te regelen is, terwijl de markts al jaren verzadigd is.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Rutger a dit:
Het is in de randstand die toko in Haarlem die opgerold is. Ik hoor zo links en rechts ook overal klachten dat MDMA moeilijk te regelen is, terwijl de markts al jaren verzadigd is.

Erg vervelend dat die verzadiging dan plaatsvind buiten mijn kennissenkring :D
 
G

Guest

Invité
Ja dat had ik ook meestal.

Ook weer kut dat ik niet meer aan vloeibare acid kan komen.
Stash op, kontakt het buitenland uit.... hopeloos....
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Ik word niet erg wijs uit de warrige website van metatron; hoe laat gaat dat goa/psy gedoe op koninginnedag van start, en tot hoe laat.

Met koninginnedag struin ik altijd de vrijmarkt af, heb daar door de jaren heen de meest wazige dingen gevonden. Zal een moeilijke keuze voor me zijn: goa of vrijmarkt :)

Is er een vrijmarkt van formaat in Einhoven op koninginnedag ?
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
welja
heel de stad door
goeie muziek
en heeeel veeeel kramen!
dus echt wel een goeie plek om t zijn dan!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik denk dat zodra de dj's bekend zijn .. dat ze dan ook de tijden wel zullen weten
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Dit jaar helaas niet, maar volgend jaar zal ik er ook staan! Dat wil ik wel bereiken :)
 
Haut