Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Gestopt met roken. Hoe weed blijven gebruiken?

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Hello,

Ik ben sinds 10 dagen gestopt met roken en ook met blowen. Maar ik zou toch nog graag weed blijven gebruiken. Ik heb vroeger al eens weedpannekoeken gemaakt maar dat is niet men ding. Kan ik weed mengen met kruiden? Of hebben jullie andere suggestie's? Of kruiden of pillen om lekker relax van te worden zonder te trippen.
Ik heb reeds Lounge_e, skulcapp en catmint besteld maar nog niet aangekregen...
Werkt dit ?
Ik ben/was een dagelijkse blower zo rond de 3 joints per avond en int weekend vele meer.
Alvast bedankt voor jullie tips...

 

KornieBoeBoe

Banni
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
136
Space cake ?
Space cake is lekker vind ik persoonlijk toch
en het leuke aan deze vorm is dat je veel aan de smaak kunt veranderen maak een appelckae met wiet
of een chocolade cake met wiet
maar daar wordt je nog wel stoned van (als je een juiste hoeveelheid binnen krijgt)

wat ook wel goed gaat is thee trekken van een wiet soort met een laag thc level onder de 10 dan
zoek dan bij de White wiet soorten
als je van die bloemetjes thee trekt dan wordt je lekker relaxed maar niet stonded
 

KornieBoeBoe

Banni
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
136
of koekjes
heerlijke koekjes
met chocolade noten en space cake
je hebt zo deeg dat helemaal klaar is alleen nog melk en een ei
doe daar melk ei en wat wiet bij HEEEEErlijk :truce:
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
http://www.*******.net/productinfo.php?productmain=710&tabID=3&category=32&subcategory=5

Vaporizers zijn misschien een optie
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Wietthee. Lekker kopje thee en eventueel bovenstaande opties als lekkere versnapering erbij !! :pint:
 

ZZAS77

Matrice périnatale
Inscrit
25 Oct 2004
Messages
8
Spacecake of koekjes of gewoon hashkauwgom, neem een half grammetje stuf en kauw dit met 2 stukjes sterke kauwgom naar binnen. Niet echt heel lekker maar wel zeer effectief.
Je zult aan 1 tot 1,5gr per dag genoeg hebben.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ik heb altijd gedacht dat THC moest verbranden om te werken.... Dacht daarom eerder aan cosmic yoghurt, hash in olie op een lepel verwarmen en door de yoghurt roeren

:lolwsign:
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Hey,

Thanks voor jullie antwoorden. De kruidenmengels alsook de caps die ik bestel heb... werken niet echt en de thee is ook niet zo heel lekker om niet vies te zeggen !
Ga maar eens thee maken of yoghurt !

Groetjes
Ilse
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Dom vraagje:
Die vaporizer is dat een beetje goed voor de luchtwegen? Heb ook gehoord dat je zoiets soort gelijks hebt maar dat zou tussen de 250 a 500 euro kosten... Weten jullie wat dat is?

Groetjes
Ilse
 

Bunzerr

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Fev 2004
Messages
46
Die vaporizers zijn juist beter voor je longen, tevens moet je maar even googlen en dan vind je wel websites waar die gevallen kan kopen. Ook websites waar staat hoe je met huistuin en keuken gereedschap je eigen vapo kan maken.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Heb onlangs ook uit een vaporizer gerookt en dat is mij prima bevallen !! Je merkt al aan de smaak (die is er nauwelijks) dat je veel minder schadelijke stoffen binnenkrijgt. De high daarentegen was zeer goed !!

Ik zou zeker voor een vaporizer kiezen.
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Thanks very much. Ik ga eens googlen. :D

Ik heb eergisteren weedpannekoeken gegeten en das me ook wel bevallen was niet echt superstoned maar wel erg relaxed... Zalig gevoel.
 

KornieBoeBoe

Banni
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
136
blow on my man blow on
lol
ok ik zal het in het nederlands zeggen
Blow voort mijn mijn vriend blown voort lol :dancing:
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Dadelijk is t weer panecake time :smirk:

Have a nice weekend allemaal
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Help ik word dik ! ik ben bijna 2 maanden gestopt met roken en ik ben reeds 6 kg bijgekomen zonder dat ik meer eet bwei ben zelfs aan t sporten en toch blijf ik bijkomen ...
iemand tips? :idontknow:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Denk eens aan je spijsvertering. Stoppen met roken is van invloed op je stofwisseling, deze is nu danig vertraagd. Ga je nog even regelmatig naar de wc als voorheen ? Je kunt hier van alles voor krijgen, pilletjes, thee, poeders noem maar op. Vraag eens na bij een reformwinkel.

Het kan ook zijn dat je door het sporten spiermassa aan het kweken bent. Dit weegt natuurlijk ook wat.

Succes !!
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
nog ff een tip om blowen te vervangen. hier in leeuwarden kennen we de space spekies :lolwsign:, de gewoon al lekkere spekies (ja die roze suiker dingen) met hasj verwerkt:) ik ken aleen geen recept van spekies, moet je die ff opzoeken ergens
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
thanks aan beide !!

Marc jij hebt ook ooit gerookt hé ?! Had je ook last van concentratiemoeilijkheden ed? hoe lang duurt dat?

Groetjes
Ilse
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ben sinds 12 aug 2004 gestopt, maar op het laatst rookte ik niet echt veel. Wel 's avonds dagelijks een joint, en zo'n 10 sigaretten op een dag. Concentratieproblemen heb ik niet echt gehad, nee. Ging nog gewoon in het rokersgedeelte zitten in de kantine op het werk, ging met de rokers mee naar buiten als zij gingen roken. Ben er niet echt mee bezig geweest, het stoppen. Ik had een goede reden/motivatie, ik werd vader en wilde het goede voorbeeld geven.

Ben sinds 2 weken ook gestopt met blowen door de week, blow alleen nog in het weekend (uitzonderingen daargelaten). Dit koste me wel iets meer moeite. Weer dromen (nachtmerries), koud zweet, voortdurend denken aan het stoned zijn. Gaat nu wel beter.

Denk al met al dat je zelf moet willen, een goede motivatie moet hebben en iemand die je hierin steunt.

Succes !!
 
Haut