Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Filmavonden in Amsterdam

Getafix

Banni
Inscrit
18 Avr 2009
Messages
486
Achterin de ******* winkel hebben we een beamer en een witte muur, en we hebben diverse films. DVD's van Cheech & Chong, lezingen en allerlei documentaires. Elke maand of om de paar weken zouden we een gratis filmavond kunnen organiseren, als daar interesse in is. Wat mij betreft zou vooral de vrijdagavond (vanaf 20:00 uur) uit komen. Wie van jullie zou willen komen, en wat zou je het liefste zien?

cheech-and-chong-next-movie.jpg
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik zou zo nu en dan wel x willen komen, hoewel Amsterdam wel weer een eindje weg is voor mij. Maar het word tijd voor mij dat ik een beetje ga netwerken in de psychedelische scene, dus....
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
het zou gezellig zijn.
Maar Amsterdam is niet naast de deur, en je kunt er met de auto bijna niet komen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Er komen is niet zo'n probleem. Parkeren daarentegen...
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
mysticwarrior a dit:
Ik zou zo nu en dan wel x willen komen, hoewel Amsterdam wel weer een eindje weg is voor mij. Maar het word tijd voor mij dat ik een beetje ga netwerken in de psychedelische scene, dus....
Zelfde verhaal geld voor mij eigenlijk. :p
 

Space-is-the-Place

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Sept 2008
Messages
1 072
Ja lijkt me gezellig.
Als ik nou weer ens een baan had en de financiele middelen.....
 

Videlic

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Nov 2007
Messages
52
Cool, ik ben waarschijnlijk wel van de partij. Welke film? Ik heb hier een hele lijst gevonden met films die als psychedelic getagged zijn, met titels als Bad Acid, Cactus: Live, '60s Psychedelic Guitar, God Respects Us When We Work But Loves Us When We Dance, Headcandy: Sidney's Psychedelic Adventure....
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Videlic, mag ik u van harte bedanken voor die link!!! :)

Misschien is het wel leuk om ergens op een centrale plek in Nederland dit soort activiteiten op te zetten.... Wellicht dat hier in de buurt van Zwolle zeer binnenkort een pand gekraakt gaat worden, waar dit soort activiteiten opgezet zouden kunnen worden.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
misschien kan ******* een filiaal openen in de buurt van Rotterdam ?

Maar met z'n allen in de trein kan ook gezellig zijn !!
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
misschien kan ******* een filiaal openen in de buurt van Rotterdam ?

Maar met z'n allen in de trein kan ook gezellig zijn !!
 
Haut