Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Even een snel kort vraagje...

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Aangezien ik van plan ben om een nieuwe bong te kopen ga ik waarschijnlijk volgende week langs de smartshop.

Nog aanraders van Smartshops in Rotterdam? Ik zat zelf te denken om naar apollyon te gaan op Zuid...

Er is toch geen minimum leeftijd voor een smartshop of wel? iig in Breda heb ik er geen last van gehad de afgelopen keer... :roll:
 

EasyEMC

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Oct 2003
Messages
160
Afgaande op de winkelinrichting en op de websites, zou ik eerder naar de de Lachende Paus gaan, dan naar apollyon.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit bij apollyon ben geweest, ik ken ze alleen via internet. Volgens mij hebben ze wel een aardig assortiment, maar als hun winkel er net zo kut uitziet als hun website.... :cry:
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ja maar het punt is dat Lachende Paus ook een coffeeshop is... :roll:
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Volgens mij is er geen minimum leeftijd voor een smartshop hoor, alleen als je paddo's wil kopen moet je 16 of 17 zijn, terwijl me zusje ze ook best vaak heb gekogt, dus je kan makkelijk een bong kopen, maar volgens mij is een smartshop+coffeeshop wel 18+, maja.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ok dan das goed nieuws :D

Dat word lekker een mooi tripje naar de coffeeshop :p

Nu nog even kijken waar er nog meer een coffeeshop zit in of rond Rotterdam... *Zoek Zoek*
 
Haut