Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Entheogeen project(je)

Cammoflage

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2009
Messages
20
Ik ben een amateur webmaster (30j). En ik hou mij sinds kort ook bezig met natuurlijke entheogenen. Deze 2 te samen resulteerde in het volgende project:

http://entheogeen.link247.nl/

Hier plaats ik mijn verslagen..mijn bevindingen, mijn hersenspinsels, enz..
uiteraard is iedereen welkom om zijn/haar bevindingen ook te plaatsen.

Maar vooral zou ik jullie mening even willen over de website.. staat nog niet enorm veel op maar het principe is wel duidelijk denk ik?

alle commentaar is uiteraard meer dan welkom :wink:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Wow, ik kom maar liefst drie (of vier) dingen tegen die ik zelf geschreven/ vertaald/ ondertiteld heb. :D

Ik vind het een hele mooie en redelijk overzichtelijke website. Ga zo door!

Suggestie: een links pagina, verdeeld in Nederlandstalige en Engelstalige sites. Als je dan bij de Nederlandstalige sites http://www.ditiseentrip.nl zou willen plaatsen, zou ik heel blij zijn.
 

Cammoflage

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2009
Messages
20
De link pagina komt zeker nog

voor ik begon met de website heb ik veel gelezen, en docs aangemaakt, maar vergeten de bron erbij te zetten... met gevolg dat ik niet meer weet wie ik moet bedanken.

Er komt zeker nog een blok op de hoofdpagina met ' Geinspireerd door' Waar dan zeker ook uw website zal staan.

als je graag een linkje ziet bij de tekst die je geschreven hebt, kan je dan zeggen over welke tekst(en) het gaat. (lees begin van deze post) :oops:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Welnee, alles wat ik zelf geschreven heb, komt ook weer uit andere bronnen. Ik vond het gewoon leuk om te zien dat de dingen waar ik de voorgaande jaren energie in heb gestoken nu op een nieuwe entheogene website verschijnen.

De ondertiteling van de MAPS video en de Pharmacratische Inquisitie bijvoorbeeld (in samenwerking met Mara en anderen), de definitie van Psychonaut op Wikipedia, en het eerbetoon aan Simon Vinkenoog waren van mijn hand.

Ik heb net mijn eigen site bekeken (Dit is een trip!), en zag dat door een foutje van Wordpress de links verdwenen waren. Nu staan ze weer op de voorpagina.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ziet er mooi uit!
 

Cammoflage

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2009
Messages
20
is iemand van jullie mss de eigenaar van Entheogeen.nl?

Nu wou ik ook linken naar deze site toch ook een inspiratie bron was,.. maar die site is weg en linkt naar mijn site,.. en de teksten die daar stonden vond ik wel leuk... kan ie ff terug online?... kan ik de teksten stelen :D

die url zou trouwens niet misstaan op men site... te koop? (heb wel ni veel poen :p )
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Cammoflage a dit:
is iemand van jullie mss de eigenaar van Entheogeen.nl?
Die persoon was een jaar of zo geleden op dit forum. Ik zal zo even kijken of ik aan contactgegevens kan komen. Ik moest ook meteen aan entheogeen.nl denken toen ik jouw entheogeen.link247.nl URL zag.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Jep, ik ben de eigenaar van entheogeen.nl Ik zal je ff pm'en.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Jeniger a dit:
Jep, ik ben de eigenaar van entheogeen.nl Ik zal je ff pm'en.
Aaahh, was jij dat!! :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Het hoofdmenu wordt door je cms over twee regels verdeeld, waardoor het laatste menu-item in het niets staat.

Misschien moet het lettertype van de bovenste balk anders, ik vind het zo niet mooi.

Als laatst vind ik dat het lettertype van de tekst iets anders moet, vind deze niet echt lekker lezen voor meer dan een paar woorden.

Verder ziet het er nog steeds mooi uit. :wink:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hey, zijn http://www.entheogeen.nl (van Jeniger) en http://entheogeen.link247.nl/ (van Cammoflage) gefuseerd of zo? Via de eerste kom ik namelijk op de tweede. Ik zag dat ik nog geen link op mijn website had staan, maar heb die nu toegevoegd.

In het logo staat trouwens een spelfoutje: devine in plaats van divine. Je zou "Theo" ook kunnen veranderen in "Theos".

Op deze pagina staat in de derde zin: "Er zijn ondertussen al meer als 100 verschillende soorten plantaardige entheogene ondekt." Moet zijn: "entheogenen" of "entheogene middelen".
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Nu doen beide links het niet meer... :cry:
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Helaas door verhoging/verdubbelling van de kosten en de schaarse belangstelling heb ik besloten te stoppen met entheogeen.nl

Misschien komt het er ooit weer eens van..
:)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Jammer. Kun je de teksten niet op een wordpress pagina zetten? Dan hoef je alleen maar voor de domeinnaam te betalen.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Dat is misschien wel een leuk idee ja, ik hou het in het achterhoofd... thnx!
 
Haut