Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Entheogeen project(je)

Cammoflage

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2009
Messages
20
Ik ben een amateur webmaster (30j). En ik hou mij sinds kort ook bezig met natuurlijke entheogenen. Deze 2 te samen resulteerde in het volgende project:

http://entheogeen.link247.nl/

Hier plaats ik mijn verslagen..mijn bevindingen, mijn hersenspinsels, enz..
uiteraard is iedereen welkom om zijn/haar bevindingen ook te plaatsen.

Maar vooral zou ik jullie mening even willen over de website.. staat nog niet enorm veel op maar het principe is wel duidelijk denk ik?

alle commentaar is uiteraard meer dan welkom :wink:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Wow, ik kom maar liefst drie (of vier) dingen tegen die ik zelf geschreven/ vertaald/ ondertiteld heb. :D

Ik vind het een hele mooie en redelijk overzichtelijke website. Ga zo door!

Suggestie: een links pagina, verdeeld in Nederlandstalige en Engelstalige sites. Als je dan bij de Nederlandstalige sites http://www.ditiseentrip.nl zou willen plaatsen, zou ik heel blij zijn.
 

Cammoflage

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2009
Messages
20
De link pagina komt zeker nog

voor ik begon met de website heb ik veel gelezen, en docs aangemaakt, maar vergeten de bron erbij te zetten... met gevolg dat ik niet meer weet wie ik moet bedanken.

Er komt zeker nog een blok op de hoofdpagina met ' Geinspireerd door' Waar dan zeker ook uw website zal staan.

als je graag een linkje ziet bij de tekst die je geschreven hebt, kan je dan zeggen over welke tekst(en) het gaat. (lees begin van deze post) :oops:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628