Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Eerste trip

TripToLive

Matrice périnatale
Inscrit
20 Jan 2010
Messages
8
Hallo, ben nieuw op het gebied van psychonauterie alsmede nieuw op dit forum.

LET OP: DIT TRIPVERSLAG IS HEEL ERG LANG, LEES ALLEEN ALS JE JE DE MOEITE ERVOOR WIL NEMEN, HET IS WEL ZEER EXTREEM


Mijn vriendin L en ik hadden al eens wierie geprobeerd met wat vrienden, maar dit leidde er louter toe dat ik eerst een beetje gaar ging doen en daarna misselijk werd (mogelijk omdat ik voor het roken een Guinness had gedronken) en zij niet veel merkte van de effecten van de genoemde jonko's. L en ik zijn beiden niet echt fan van geest beperkende middelen zoals alcohol en cannabis in combinatie met tabak.

Welnu, we besloten dat we paddo's wilden proberen. We hadden gelezen dat de werkzame stoffen ervoor zorgde dat je je geest kon verkennen. Deze paddo's waren echter verboden. Het was november en het zoeken naar kaalkopjes leverde niets op. We hebben een lange tijd gewacht en besloten laatst naar een plaatselijke smartshop te gaan. Over Salvia wisten we nog niet zo veel, alleen dat het vergelijkbare effecten had als DMT, wat we nog een beetje extreem vonden. We vroegen naar truffels. Er waren 4 soorten truffels in het assortiment: Tampanensis, Mexicana, Atlantis en Pajateros. De eigenaar beschreef de eerste als zeer filosofisch, de tweede zou voor een introvert, zelf ontdekkend gevoel zorgen met lichte visuele effecten en de laatste twee zouden voornamelijk visueel zijn. We besloten de op één na duurste, de Atlantis te pakken. Elk meteen 15 gram, volgens de eigenaar genoeg voor een normale trip.

Dit was zo'n twee weken geleden.

We kwamen terug en gingen naar L's kamer. Daar hadden we een computer. Zij heeft een mooie kamer met prachtig baroque behang. We aten de truffels, die zij smerig vond. Ik vond ze wel meevallen, totdat ik ze ophad, waarna een zeer smerige, aarde-grasachtige, maar tevens zeer zure nasmaak mijn mening veranderde. Het was 3 uur 's middags, ik weet het nog heel goed. 5 Minuten na inname begon zij kleuren te zien. Ik werd jaloers en vertelde haar dat ik nog helemaal NIKS merkte. Na een kwartier begon het gothic-baroque behang mij te fascineren. De leeuwenkop (of drakenkop) leek de bewegen, zijn zwarte manen draaiden alle kanten op. We bespraken de mooie effecten...

Dit is precies hetzelfde behang:
rd-191-mi.jpg


...Niet realiserend wat een opdonder we zouden krijgen. Vanaf een half uur in de trip kan ik de chronologische volgorde van gebeurtenissen niet meer vaststellen. Op een begeven moment keken we naar een paar filmpjes, onder andere de videoclip van het nummer "Who the hell was in my room" van de Butthole Surfers. Zeer wazig, spacend. We genoten van keiharde, zeer vermoeiende lachkicks. Na zo'n 3 filmpjes gekeken te hebben kwam ik tot de geniale conclusie dat tijd niet bestond.
Ik: Hey L....weet je he...Tijd, tijd bestaat gewoon NIET
L: JA HE, omfg, echt, wow...tijd bestaat niet.

L's gezicht leek te verschrompelen, net als mijn hand. Binnen drie seconden leek mijn hand 80 jaar te verouderen. L's gezicht stond helemaal scheef. Ik werd verblufd door de visuals. Als ik mijn hoofd tiltte, draaide alles in slowmotion mee. De haren van de kat van L leken de dansen. Ik poogde de kat te aaien maar hij was heel bang en voelde zich geïntimideerd door mijn extreem rare gedrag. De kat rende blazend weg. Dit trof mij heel erg. Ik dacht dat als ik er te veel over zou nadenken dat ik dan 'bad' zou gaan, dus keek ik wat L aan het doen was. Zij lag op de grond, volledig te spacen. Ze dacht dat ze een kaars was die op de grond lag te smelten. Ik wilde per se dat zij in haar stoel ging liggen. Ik kan me herinneren dat alles wat ik probeerde op te tillen, inclusief haar, loeizwaar was. Ik zag haren uit het parket groeien, en L's zwarte haar leek juist de grond IN te groeien. Ze was er heilig van overtuigd dat ze een treurwilg was. Ik laat haar in haar space en ging op bed liggen. Het plafond was te raar voor woorden. Toen kwam een stem in mijn hoofd die de hele tijd WHAT THE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK riep, onophoudelijk. Ik zei het de hele tijd, dit was een van de extreemste dingen die ik ooit had meegemaakt. Harde lachkicks.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En in een keer gebeurde het. De realiteit was weg. L geloofde dat ze kon vliegen en wilde kijken of dat lukte door door het raam te springen. Ik was nog zo nuchter om te haar hiervan af te leiden. Ik ging in een stoel zitten. Alles was raar, het leek alsof niks meer klopte. Ik was mezelf niet meer. Dit moet de piek zijn geweest. Ik kreeg een heel gek gevoel in mijn mond, en ik was er even niet meer. Zelfs L was even weg. Een gevoel van kutheid dat ik nog nooit gevoeld had ging door me heen. Ik voelde me uit mijn lichaam getrokken worden. Als L mij aanraakte op bijvoorbeeld mijn hand, voelde dat alsof ze aan mijn voeten zat, terwijl ik duidelijk zag dat haar enorm raar uitziende handen toch niet aan mijn voeten zaten maar aan mijn handen. Ik zat in een wereld waar ik andere mensen was.

Het voelde alsof ik reisde naar alle mensen om mij heen en alle mensen die ik ooit geweest was. (reïncarnatie?)
Ik moet naar de diepste regio's van mijn hersenen gereisd zijn toen. Ik was letterlijke AL het gevoel van realiteit kwijt.
Niks was zoals het was. Ik moest weg, ik moest terug naar de wereld. Maar ik kon maar niet weg. Iedere keer als ik probeer te bedenken was het nou was wat ik voelde, en dat probeer ik, op dit zelfde moment dat ik het probeer uit te leggen heel erg, maar zodra ik een idee krijg van wat het nou precies was, vergeet ik het meteen. Mijn hersenen willen dat ik het vergeet.

Toen ik weer terug geworpen werd in de realiteit ging ik angstig, bijna huilend naar de badkamer. Daar kwam ik niet meer weg. Ik voelde instinctief aan dat de trip niet lang meer zou duren. En BLIJ dat ik daarmee was. We gingen een uur later, na wat wazige gesprekken te voeren waarin het voelde alsof L en ik dezelfde persoon waren (HEEL wazig) naar beneden. L wist niet meer wie ze was en kon zelfs de simpelste dingen niet meer begrijpen, zoals het leggen van eten in de magnetron om het om te warmen. Ik ben toen naar bed gegaan. De volgende dag wist heel veel dingen niet meer die gebeurd waren. Ik kon me de visuals wel nog duidelijk herinneren, maar het gedeelte waarbij de realiteit weg was, dat ene dat ik simpelweg niet KAN beschrijven in woorden, wist ik niet meer...

Tot mijn trip van afgelopen zaterdag. Ik had de sterkste soort gepakt (Pajateros) en samen met een een vriend, N, en L buiten in de sneeuw, in het bos, getript (ECHT GEEN GOED IDEE, HEEL KOUD, VEEL VIEZERE TRUFFELS, OP DE KOUDE GROND GEZETEN...!) Geen bijzondere ervaring, alleen dat N eenzelfde soort ervaring als ik met de Atlantis had gehad kreeg en per se naar zijn moeder moest, hij wilde niet meer bij ons blijven en ik heb hem nog nooit zo hard zien wegrennen. Hij zegt zich niet meer te kunnen herinneren waarom hij weg wilde. Hij zei alleen dat het voelde alsof hij bij zijn eigen geboorte aanwezig was, dit was zeer beangstigend voor hem en hij wilt nooit meer trippen (Wat ik na de Atlantis ook niet meer wilde)

De trip op zich was niet zo spectaculair als de Atlantis trip, maar door de Pajateros trip kon ik me wel herinneren wat er gebeurd was met me in de Atlantis trip. De Pajateros was echter niet sterk genoeg om weer in die andere realiteit te gaan, omdat er maar een week verschil zat tussen de trips. En maar goed ook, want in het bos, in de sneeuw, zou ik het echt bezuurd hebben in die andere realiteit. Ik ga nu zeker een maand wachten om dan met een hogere dosis Atlantis te trippen in een warme, veilige een bekende omgeving.

Nou, dat was het wel zo'n beetje. Sorry dat ik zo gedetailleerd op alles ben ingegaan, maar ik hoop dat een van jullie dit herkent en weet wat dat nou is.

Trip ze,
TripToLive.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Aan de ene kant heb ik zoiets van: interessante trip, mogelijk leerzame momenten.

Maar aan de andere kant heb ik zoiets van: waarom ben je in godesnaam de week erna opnieuw gaan trippen, buiten, terwijl het min honderd is en met mensen die het niet eerder hebben gedaan? Waarom denkt je vriendin in godsnaam dat ze kan vliegen (dat soort shit hoor je normaal alleen in drugspropaganda)? Bovendien: welke sukkel probeert te vliegen vanaf een hoog punt en niet van de grond omhoog?

Zeker wat signalen om de volgende keer juist wat rustiger aan te gaan doen in plaats van de dosis verhogen.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik denk dat het verwachtingspatroon (mindset) en de nabijheid (setting) echt beter kunnen. Krijg het sowieso al koud bij de inleiding van zwammen trip, laat staan buiten met die vrieskou! In een lekker warm bed of in een luie bank en opgeruimd huis met 4 uur voor geprogrammeerde muziek gaat er meer op lijken. Haal je meer rendement uit een trip naderhand. Lekker kunnen liggen is een must om dieper te gaan. Overal spikkels zien met open ogen en alles zien golven is een minder interessante feature dan met gesloten ogen de heilige zwammen boodschappen doorkrijgen met fel kleurig caleidoscoop patronen/gevormde entiteiten.

Psilo geeft sowieso een psychologische kronkel waar je maar beter goed op voorbereid bent. Het ene moment denk je misschien dat je fluitend zit te genieten (eerste uur is vaak euforie met nog geen volledige doorboringen) en dat tot het einde flikt maar dan opeens prikt psilo door deze arrogantie heen en gaat het helemaal los met een omgebogen brein in alle richtingen. Hoe hoger de dosis hoe groter het gevoel van lage bloeddruk op het tweede gedeelte van een trip. Is iets wat het besef van waarnemingsregistratie voor wat aan je voorbij trekt sterk kan doen doet afnemen.

Zou over een maand nogmaals dezelfde dosering nemen als ik jou was in een betere setting en verwachting, dan zul je zien dat er zich achter die effecten die je ervaren hebt mystieke dieptes zitten verborgen die heel duidelijk spreken. daarna kun je altijd nog wat omhoog.

Let ook op je vriendin, is best een heftige reactie namelijk. Kan zijn dat ze heel gevoelig is voor psilo, volgens erowid literatuur is er een klein percentage mensen dat de volle ervaring voor de kiezen krijgen van slechts 0.25 gram gedroogde cubensis. Kan natuurlijk net zo goed 1 gram zijn.

Misschien bevalt lage dosering LSD jullie een stuk beter, stukken meegaander en helderder. Probleem is wel dat het illegaal is en je niet precies weet welke sterkte je koopt.

Salvia en DMT valt overigens niet met elkaar te vergelijken, behalve de intensiteit dan.
 

TripToLive

Matrice périnatale
Inscrit
20 Jan 2010
Messages
8
Over zo'n 3 weken ga ik weer trippen met mijn vriendin. Atlantis, 20 gram dit keer. Ze zegt dat ze niet serieus dacht dat ze kon vliegen maar dat ze dat eigenlijk zei als een parodie op het stereotype. Zij is juist niet hypergevoelig voor psilocine en psilocybine, ze zegt zelf niet veel visuals te hebben meer eerder een heel 'high' gevoel.

Kunnen jullie me misschien uitleggen wat het ongeveer was wat ik meemaakte? Ik denk er erg veel aan en zoals ik het me herinner was het levensecht. Niet iets wat ik zomaar ervaarde, het was er echt. Ik zat echt in een andere wereld, ik kan me lichtelijk herinneren dat ik in een zwevend wit iets zat, en dat ik communiceerde met mensen die heeeel ver weg waren, en ze voelden aan als 'oude bekenden' terwijl ik ze nog nooit gezien had.... :rolleyes:

Het was gewoon echt, en tegelijkertijd was ik niet 'out' of iets dergelijks, ik merkte dat ik het enorm kut vond op dat moment omdat het gewoon zo ENG was, dit was nog nooit gebeurd...

Jullie lijken zo te focussen op de 2de trip, waarbij we buiten in de kou zaten, terwijl ik het liever over die (voor mij veel interessantere, meer bizarre) eerste trip op Atlantis heb. Want toen is me dat overkomen en ik kan eigenlijk niet wachten dat weer mee te maken om dat te verkennen in plaats er bang van te worden en bijna bad te gaan.

En ja ik weet nu (uit ervaring) altijd binnen te trippen met een lekker zacht, warm bed in de buurt.
Hoop op meer reacties, ben nieuwsgierig of ervaren psychonauten hier herkennen wat er nou precies gebeurde toen ik
alle zin van realiteit begon kwijt te raken.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Niet bang zijn. Lach!

Het is de meest interessante wereld waar je je kunt bevinden. De meest verlichtende, helende en relaxte space ooit.

Het wordt naar als je je ertegen gaat verzetten. Geef je eraan over. Ga lekker liggen, doe je ogen dicht en drijf weg. Vertrouw erop dat je na afloop wel weer terug komt drijven naar dat vreemde lichaam waar je normaal in gevangen zit. Je kunt er alleen achterkomen WAT het is als je er in stapt. Het is namelijk helemaal niet uit te leggen. Alles wat wij kunnen zeggen is dat het een goeie plek is als je het accepteert.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Beantwoord de vragen die in je opkomen voor jezelf, dansend in de euforie van het weten. In glorieuze vreugde onttrokken worden uit dat samenhangende frame. Terugkerend naar het warme waterstof waar alles niets is, de vormloze gietvorm welke zich uiteindelijk weer geheel de vormgeving zal aanmeten van het standbeeld van de realiteit, maar het autonome zelf dat een 1001 wetenswaardigheden rijker is geworden.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Wat het nou is? Het is een trip. :lol:
Wat je beschrijft is een typische paddo trip.
Mijn idee is dat psychedelica grenzen laat verdwijnen. De grens tussen mannelijke en vrouwlijk. De grens tussen leven en dood. De grens tussen dimensies. De grens tussen jou en andere mensen. Hierdoor kan het zijn dat het voelt alsof jij en je vriendin en persoon zijn.
Verder heeft het ook te maken met het stiller worden van het ego. (wat sommige mensen ego dood noemen).
Ik breng het nou heel simpel. Er is veel meer te ontdekken en te zeggen over psychedelische staten van bewustzijn. Er is verschillende informatie over psychedelica te vinden op het internet en in boeken.
Erowid.com is een site met veel nuttige informatie.
Een andere site over psychedelica is http://ditiseentrip.wordpress.com/


Wat Brugmansia zegt is waar.
Door te zorgen voor een goede set en setting kun je het beste uit een trip halen. Een opgeruimd huis vindt ik altijd prettig omdat het rust geeft. Voorgeprogrammeerde muziek is ook een aanrader.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
+1 voor de vorige poster. Wat me nog opvalt is dat je lijkt te suggereren dat cannabis een geestvernauwend middel is ("L en ik zijn beiden niet echt fan van geest beperkende middelen zoals alcohol en cannabis in combinatie met tabak.") terwijl niets minder waar is. De combinatie met alcohol en tabak is verschrikkelijk (dat zijn middelen voor als je in je sociale harnas wilt blijven zitten en gewoon een avondje dom wilt lachen met je vrienden, waar overigens niets mis mee is), maar als je weinig tot geen tabak en liefst geen alcohol gebruikt maar wel een grote dosis goede wiet dan kan ik me haast niet voorstellen dat je mening over wiet niet veranderd. Voor mij een superbelangrijk psychedelicum om meerdere redenen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ben je echt op zoek naar een concrete algemene beschrijving van wat je hebt meegemaakt? Waarom wil je zo graag daar een definitie van? Voelt het beter als anderen het herkennen?
Ik zou het vooral voor jezelf bedenken, wij kunnen niet veel voor je invullen van wat het misschien is geweest, en al helemaal niet als je nog maar een fractie er van kan herinneren.

Wat forkbender al zegt: LACH! Verdomme, lach! :D
Geef je over en probeer je niet te verzetten. Er is niks boosaardigs aan wat paddo's met je doen, al die nare gevoelens komen vanuit jezelf. Mensen die nog nooit getript hebben en dan voor het eerst gaan trippen zeggen -altijd- dat het helemaal niet zo is zoals ze hadden verwacht. Dat is omdat je er geen voorstelling van kan maken als je het nog niet hebt ervaren. Wat je mee maakt is niet de definiëren. Natuurlijk kan je het proberen, maar vooral voor anderen blijft het vaag, slechts een schets.
Wat jij hebt meegemaakt is iets voor jou. Net zoals dromen eigenlijk, daar kan iemand anders ook geen invulling aan geven (ze kunnen het wel proberen).

Voor je volgende trip: Ga er positief in. Zet fijne/vrolijke muziek op. Bereid je goed voor. Doe de ramen dicht (en op slot) en zet wat te drinken klaar.

Wat forkbender ook al zei: Als je dan ineens werkelijk denkt te kunnen vliegen (wat eigenlijk de grootste fabel is die er over paddo's bestaat), probeer dat dan potverdikkie eerst gewoon vanaf de grond en niet door uit het raam te springen. Het scheelt heel wat letsel als je eerst vanaf de grond probeert. ;)

Wat ook heel erg zal helpen is dat je de mensen redelijk tot goed kent waar je mee gaat trippen.

Verder hoop ik dat je volgende trip een stuk prettiger zal zijn.
 

TripToLive

Matrice périnatale
Inscrit
20 Jan 2010
Messages
8
@ silv

Ik heb nog nooit pure wiet gehad, brand niet goed, wel joints met tabak (die zorgde naar mijn mening voor een puur stonend, vernauwend effect)

Ben niet zo'n fan ervan.

Ga over zo'n 2 weekjes weer met vrienden trippen, er zitten 2 sitters bij en er zijn 5 trippers aanwezig.
Lekker warm bij iemand thuis, onder het genot van comfortabele meubels, TV (we willen wat Spongebob Squarepants kijken), als we de piek krijgen willen we onze ogen dicht doen en echt spacen, er is voldoende Jus d'Orange om de smaak weg te spoelen, van de 5 mensen die trippen hebben er 2 al eens eerder getript, andere 3 zijn tripvirgins :)

Ik heb nu een sterk verlangen om die wereld waar ik geweest ben te verkennen in plaats van er doodsbang van worden, dus ik neem ongeveer 20 gram Atlantis.

Als we klaar zijn met trippen gaan we ons bezatten/jonko's roken.

Breng over 2 weken verslag uit :)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
echt, drank en psychedelica gaan NIET goed samen. Ik zou er echt voorzichtig mee doen. Wiet moet goed droog zijn, dan brand het prima. Verder kun je er ook voor kiezen om hasj in een pijpje te roken, dat is mijn favo moi.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
wat forkbender zegt drank en psychedelica gaan niet samen. en het is zondde van je trip omdat je door wiet te roken en te drinken sneller je trip vergeet.

Als ik je nog een tip mag geven. Laat die TV uit en zet wat goede muziek op. :D
Al je paddenstoelen gegeten heb kan het moeilijk worden een TV programma te volgen.
Zorg voor een goede voorbereiding. Een opgeruimde omgeving. Maak een lijst met muziek die je wilt luisteren. Leg pen en papier klaar voor als je iets wilt opschrijven of tekenen.
Doe de lichten uit en steek wat kaarsen en of wierook aan.

ik heb pas black light gekocht en doe deze tegenwoordig aan als ik ga trippen. 8)
Eigenlijk wil ik nog een mooie blacklight poster. Misschien dat ik er zelf een ga maken met fluoresceerde verf.

Misschien heb je een instrument en wil je dat bespelen. Of je hebt boeken met mooie plaatjes die je kunt bekijken. Ik vindt het soms leuk om te spelen met de tarot, en de kaarten te bestuderen.

Een goede voorbereiding verhoogd de kwaliteit van een trip.

Het is verstandig om van te voren enkele afspraken te maken. Bijvoorbeeld over de keuze van de muziek. Wel of geen tv. Lichten aan of uit.
Als je echt diep wilt gaan is het beter om stil te zijn en niet te spreken.

Ik hoop dat je een fijne trip hebt en ik ben benieuwd naar je verslag.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
na een goeie trip heb je waarschijnlijk niet eens behoefte om je te gaan bezatten !

zorg voor een goede mindset !!
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Wat Ed zegt, dat denk ik ook.

Verder ben ik het eens met wat fork en mumu zeggen!

En echt, zorg er voor dat iedereen het comfortabel heeft. Leg matrassen op de grond ofzo, of kussens. In ieder geval dat iedereen goed kan liggen als ze daar behoefte aan hebben. Daar had ik laatst al een dilemma mee gehad, het is niet cool als je heel graag op iets zachts wilt gaan liggen en het kan niet. Evt luchtbedden, al zijn die ook niet super.

Steek wat wierook aan, laat de tabak achterwege en de drank al helemaal. Versier de kamer waar het in gaat gebeuren met lampjes en zet muziek aan die relaxed en tevens optimistisch is. Isqh, Near the Parenthesis, Steve Roach of Entheogenic. Zoek dat eens op en luister er naar, dan snap je een beetje wat voor muziek ik bedoel.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Alcohol drinken is langzaam de plug des levens uit je nek trekken en je CNS verdoven, paddenstoelen is de encryptie opvragen van je hele software codering welke de opmaak vormt van je bestaan. Contra productiever kan bijna niet. Niet doen dus als het rendement van een trip je aan het hart gaat.

Wat pure wiet na de afterglow, maakt de entheogene activiteit in je onderbewustzijn nog even langer zichtbaar maar je moet het wel kunnen hebben in verband met je geheugen. Slaap en voeding zijn hierbij essentieel.
 

TripToLive

Matrice périnatale
Inscrit
20 Jan 2010
Messages
8
Achja, het alcohol drinken was mijn idee niet, heb vrienden overtuigd wat wiet of hasj mee te nemen ipv ons te bezatten. Samen onder het genot van wat wietjes praten over de geweldige of juist soms enge ervaringen. Ik heb besloten in plaats van 20 gram Atlantis te pakken 17-18 gram te pakken. Ik hoop dat ik weer in de andere dimensie in mijn hersenen toe te kunnen treden, en dit ook te kunnen herinneren, aangezien ik in de loop van de volgende week weer verslag wil uitbrengen.

Nog een vraagje, een vriend die het voor de eerste keer doet spreekt over N2O (lachgas) alsof het de beste drug ooit is. Hij smoket veel wiet en is sigaretverslaafd. Omdat hij zo N20 zo enorm ophemelt, zou hij dan niet door het lint gaan op truffels? (Niet dat ik enige ervaring heb met N2O) Misschien is N20 wel zo heftig, ik zou t niet weten...
Ben ook bezorgd, N. , de jongen waarmee ik o.a. de tweede keer mee tripte, die wegrende, krijsend dat het moest ophouden, is weer van de partij en hij mag dit keer absoluut niet trippend wegrennen, hoe moet ik dit aanpakken? De rest van de 6 mensen die trippen in het huis zijn geestelijk stabiel en kunnen me dunkt tegen een stootje...

Groeten,
TripToLive.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Een slagroompatroon tijdens een trip nemen is geweldig overweldigend. Ik heb wel eens het gevoel gehad dat ik verdronk in een poel van zwart/rood, maar dat was best prettig. Ik raad je alleen wel aan om te gaan zitten, beter nog liggen:D en ervoor zorgen dat je niets kan omstoten of met je hoofd ergens op kan knallen. Trippen met een gat in je hoofd lijkt mij niet zo fijn. Oja, schrik je niet te barsten het is best wel heftig.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
N2O is wel aardig, maar niet hemelbestormend zoals de psychedelica.

De combinatie kan wel fijn zijn. N2O is zo weer uitgewerkt, trouwens.

Die gast die wegrende moet eigenlijk eerst even uitleggen waarom hij dat in Godsnaam deed en zeker zijn dat het hem niet weer overkomt.

2 sitters is een goed idee, als iemand het moeilijk krijgt kunnen zij helpen. De sleutel is om iemand te ondersteunen in zijn proces en het niet proberen goed te maken, want dat kan verkeerd uitpakken. Vragen of je iets kunt doen, doen wat je gevraagd wordt en af en toe een arm om iemand heen kan heel goed helpen als iemand fout gaat.

Zorg verder dat iedereen op z'n gemak is met alle aanwezigen. Als jij denkt dat iemand fout zal gaan, is dit misschien niet helemaal de juiste manier.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
Dan zou ik heel erg graag eens ketamine proberen, maar ja, dat verkopen de niet bij de groothandel.
 
Haut