Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Doornappel, iemand ervaring?

ShR00mPiE...

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Juin 2006
Messages
62
Ik zoek al een aardig tijdje naar tripverslagen van de Doornappel, Bilzekruid of Alruinwortel maar heb tot zover geen suc6:(... Toch wil ik wel wat verhalen er over horen dus mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee? zo ja.. barst maar los!:p

(Zelf geen denke aan om deze shit te proberen:p.. van wat ik gelezen heb in ''Uit je bol'' is t nogal riskant...)
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Kheb wel het 1 en ander erover gelezen maar nog nooit iemand tegengekomen die het heeft gebruikt. Lijkt me ook niet de meest aangename trip trouwens :evil:
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die er goeie ervaringen mee hebben gehad.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
The-Pupil a dit:
Zelf heb ik het ook niet gehad maar. dit ben ik wel tegengekomen in "Uit je Bol"

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/doornappel.htm

De tekst is een beetje te lang om te plakken vandaar de link.

Kijk maar, ik raak het liever niet aan. er zijn betere producten van moeder natuur te vinden.

Zoals shroompie al zei, hij heeft het al gelezen in uit je bol :p
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
njah kversta ook nie wrm mensen zoveel middelen willen proberen
als ge salvia, paddos, en weed hebt ebde toch al meer dan voldoende?
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
ja kweet kad et er 1st bijgezet maar omdak dmt nogal speciaal vind ebbik et maar weggelaten:)
tzou der wel bijkunnen voor nog meer "verlichting" te hebben
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
BooYa a dit:
njah kversta ook nie wrm mensen zoveel middelen willen proberen
als ge salvia, paddos, en weed hebt ebde toch al meer dan voldoende?

Dat is nou waarom belgen de meeste paddo's vreten van Europa :p

Meerdere verschillende soorten psychedelica betekend verschillende vormen van perceptie en bewustzijn. Niet iedereen vind paddo's bijvoorbeeld zijn manier van perceptie, en prefereert een ander middel.

Overigens vind ik mescaline zelfs wel wat interessanter dan shrooms bijvoorbeeld. Ieder zn eigen ding toch?

Maar terug ontopic: Niemand ervaring met doornappel, bilzekruid of alruinwortel? (zal me niets verbasing overigens)
 

riperda

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juin 2006
Messages
24
alruin komt als het goed is niet voor in nederland maar in het middellandse zee gebied :(
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Een vriend van me leeft volgens de wicca-normen, en hij heeft weer een vriendin die een soort van 'ritual-leader' is binnen een groepje.
Anyway dit meisje heeft alruin en bilzekruid tot haar beschikking, en zij gebruiken het om 'vliegenzalf' van te maken. Iemand hier ooit van gehoord?? Dit smeer je op een bep. plek op je lichaam waar het snel doorheen trekt en vervolgens kom je in een soort spirituele roes en voel je je enorm zweverig.
Tja kweet ook niet wat ik ervan moet geloven maar klonk wel grappig. Helaas kon ik er zelf niets van krijgen, omdat ik zelf geen 'wicca' ben :roll:
Maja hoeft van mij ook niet echt, kpak liever sjamps denk ik...
:D peace!
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
vliegenzalf zou da nie het zelfde zijn als heksenzalf?
et staat beschreven in uit je bol en ze zeggen da heksen die zalf maken om te trippen
"Een ervan bestaat uit een mengsel van bilzekruid, doornappel en alruinwortel, fijngestampt met vet of olie. Deze zalf werd in de huid gewreven."
er staat nog meer bij maar kben beken te lui om alles over te typen
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
daarvoor bestaat: ''COPY'' en "PASTE''
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
njah maja ik wasset aant overtypen van uit den boek zelf en aangezien het niet bij de onlineversie sta...
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ok sorry voor mn commentaar.

o btw ik heb een paar jaar geleden wel een x een doornappel blad in de zon gedroogd en gerookt in een crappy joint. alleen wat misselijkheid.

ook een x 2 verse bladeren in een glas en daar kokend water op gedaan, maar was al stoned en dat werd er wat anders van, licht trippend meer, maar kan placebo effect zijn geweest.
 

Gie-ke

Matrice périnatale
Inscrit
2 Juil 2006
Messages
6
:oops: Ook ik ben op zoek naar Bilzekruid en Alruinwortel!
Ik wil wel eens experimenteren met het maken van van het "heksenzalfje"
maar tot nu toe heb ik nergens Bilzekruid en/of Alruin kunnen bemachtigen!

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?????
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
iemand ophangen en een weekje later gaan zoeken?
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Er is ongetwijfeld wel een online vendor te vinden.
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Doornkruid ofwel Datura.
Ik zou het niet aanraken moest ik in uw plaats zijn.
Je word er tijdelijk schizofreen van en gaat praten met onbestaande mensen.
Bv. je hoort geklop op de deur je doet open en iedereen die je in je leven bent tegengekomen, inclusief mensen die je bent vergeten staan opeens allemaal voor je deur.Op bezoek.En je laat ze binnen,al die honderden mensen, en je gaat er mee praten, diepgaande gesprekken met onbestaande mensen.
Ik weet niet of dit u aantrekt, maar mij zegt het in elk geval nie echt iets. :D

Lees het gerust even na.
http://www.erowid.org/experiences/exp.c ... C1=-1&Str=
Datura ervaringen.
Allemaal even mysterieus.
Zoals 1 iemand het zo mooi beschreef, Datura is beyond psychedelic.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
kheb gister 3 x 10 zaadjes gerookt (wat volgens uitjebol een goede dosis is) en 1x 10 zaadjes gegeten.........maar noppes effect....
 
Haut