Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

"De Hollandse Psychonaut"

Bunzerr

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Fev 2004
Messages
46
http://dhp.hertog8.com

Ik heb gisteren een message board opgezet. En ik zou het erg op prijs stellen als jullie Nederlanders/Belgen er een kijkje zouden willen nemen.

Het is nog een proef versie en ik kan alle suggesties gebruiken om het beter te maken.

Vriendelijk groet,

Bunzerr
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Ik heb een kijkje genomen en het ziet er netjes uit. Maar ehhh niet al onze forumbezoekers weglokken hoor!! Anders wordt het hier veel te stil. /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
gaat echt niets boven het Smartboard hoor /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Ja!! we gaan ruzie maken over wat het tofste forum is /forum/images/graemlins/lolwsign.gif Smartboard is ook erg goed hoor maar we gaan natuurlijk niet flauw doen! Gelukkig kan iedereen ook lid zijn van meerdere forums toch?
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
Ja!! we gaan ruzie maken over wat het tofste forum is /forum/images/graemlins/lolwsign.gif Smartboard is ook erg goed hoor maar we gaan natuurlijk niet flauw doen! Gelukkig kan iedereen ook lid zijn van meerdere forums toch?


Tuurlijk

zie net dat Bunzer ook lid is geworden op het Smartboard /forum/images/graemlins/smile.gif en dat veel van zijn leden nu ook bij ons lid zijn
 

Bunzerr

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Fev 2004
Messages
46
Natuurlijk wil ik jullie members niet wegkapen /forum/images/graemlins/laugh.gif

Ik vind juist hoe meer informatie, des te beter /forum/images/graemlins/laugh.gif
 
Haut