Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Dansend je eigen halucinaties creeren

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Afgelopen weekend heb ik heerlijk getript/gedanst op 400 micr Lsd samen met een paar goede vrienden.

Een van de dingen wat ik erg graag doe als ik trip is dansen.
Het 1 zijn met de muziek, als ik dans dan voel ik de muziek letterlijk in mij voort bewegen.
Werkelijk een soort van energie dat je lichaamsbewegingen overneemt.
Iedereen weet wel dat je veel meer aware bent van de muziek op psychedelica maar nog nooit heb ik het zo intens meegemaakt, het leek bijna even of ik de muziek was..

Nummers van onder andere Loscil waarbij er een constante toonhoogte is in de muziek, die geven voor mij een hele aparte vibe, door die constante toonhoogte in de muziek lijken je halucinaties te blijven hangen (stil te staan) hierdoor kan je eigen halucinaties vorm geven door te bewegen met armen ect.

Je kan zo zelf hele mooie halucinaties vormgeven/maken door te dansen.

Ik ben iedergeval nog lang niet uit gedanst op psychedelica :D
 

Kingetjuh

Glandeuse pinéale
Inscrit
1 Jan 2007
Messages
122
Vet om te horen dat ik niet de enige ben die dit ervaart!
Mijn ervaring was ook zoooo intens, ik zag allerlei aqua/paarse slangen in mijn hallucinaties en het leek wel alsof ik die met m'n armen maakte! Ik danste met m'n ogen dicht, maar kon toch nog kijken ofzo.. echt heel vaag en zooo heerlijk te gelijk!

Het gevoel van de muziek door m'n lichaam icm alle hallucinaties... phoe, een ervaring om nooit te vergeten! Ik heb nu nog steeds dat trip gevoel als ik een bepaald nummer opzet... fantastisch! :D
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Ik heb nu nog steeds dat trip gevoel als ik een bepaald nummer opzet... fantastisch!

Ja je krijgt er soms gewoon kippenvel van als je die nummers later terug luistert. het entheogene gevoel zit er dan nog steeds diep in :D

Ik zelf vind het op een combinatie lijken van dansen en lucht schilderen ofzo :p
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Ik moet direct denken aan mensen die dansen met poi, lightsticks of lichten in hun handen. Als je dan snelle bewegingen maakt, dan schilder je lijnen!

Laatst een kunstenares gezien die danste met lichtjes in de handen, en steeds na een minuut (ofzo) zag je de bewegingen die ze had gemaakt op een groot videoscherm verschijnen...
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Ja daarlijkt het wel een beetje op alleen zijn de licht stokjes dan halucinaties :D

Misschien wel een heel goed idee om het een keer met lichtstokjes te proberen, Het zal ongetwijfeld wel erg leuk zijn om te doen 8)
 

Snow_White

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Mai 2007
Messages
68
Ik vind dansen ook altijd onwijs als ik aan het trippen ben. Het is ook wel grappig dat ik er dan ook een stuk beter in ben omdat er dan een soort oergevoel komt opzetten waardoor alles natuurlijker wordt. Wat ik ook heb is dat soms bij mij de overgang van de nuchtere staat naar de psychedelische staat erg abrupt is en daar wordt ik soms even een beetje angstig van. Maar op het moment dat ik dan ga dansen dan is alle spanning meteen weg en krijg ik mezelf op een goede plek.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik ben gek op dansen tijdens een trip, maar laatst wilden mijn jumpstyle pasjes niet echt lukken. Maar gewoon lekker op en neer springen, rondjes draaien, en met de handen zwaaien gaat prima en is inderdaad een waar genot! :D

DMT DMT DMT DMT doo dee doo DMT LSD do DMT LSD do DMT... Divine moments of truth, total and utter cosmic stuff DMT DMT DMT DMT doo dee doo DMT I love everybody...
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
maar laatst wilden mijn jumpstyle pasjes niet echt lukken

Hahah nee man je moet geen stapjes uit je hoofd leren, je moet improviseren :p

Het is ook wel grappig dat ik er dan ook een stuk beter in ben omdat er dan een soort oergevoel komt opzetten waardoor alles natuurlijker wordt

Ja dat gevoel bedoel ik, dat diepe dierlijke instinct waarmee je danst.
Werkelijk magisch..
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
DMT DMT DMT DMT doo dee doo DMT LSD do DMT LSD do DMT... Divine moments of truth, total and utter cosmic stuff DMT DMT DMT DMT doo dee doo DMT I love everybody...

Spongle toch ? hoe heet dat album ook al weer ?

[ edit: shpongle - are you shpongled :) ]
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Als ik ga trippen doe ik dat meestal thuis. Slechts twee keer heb ik op een buitenfeest getript en gedanst, met H.B woodrose (LSA). Goa is niets voor mij. Op de feesten waar ik was geweest draaiden ze voornamelijk hardcore, tekno en breakbeat. Soms kreeg ik een stoot energie waardoor ik ging dansen. Dan ineens was die energie weer weg en moest ik ergens gaan zitten. Het was vooral leuk omdat het buiten was. Vooral de lichtshow was te gek. Het ging heel even regenen. Regendruppels voor een stroboscoop zien er te gek uit.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Over dansen gesproken, iedereen hier bekend met de Technoviking? :shock:


:p
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Lekker dansen hoort erbij. Met of zonder hallucinaties.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Of soms juist niet :wink:
Is bij mij een beetje afhankelijk van het middel.
 
G

Guest

Invité
magickmumu a dit:
Als ik ga trippen doe ik dat meestal thuis. Slechts twee keer heb ik op een buitenfeest getript en gedanst, met H.B woodrose (LSA).

LSA is ook niet heel erg chill...
LSD is echt het ding om mee te gaan bewegen enzo :D
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Op goa feestjes word ik ook 1 met de muziek, en de rest van de party people! Heerlijk is dat! Wat me opvalt is dat als me hoofd leeg is en enkel ervaar dat het dan vanzelf gaat. Dansen gaat dan vanzelf. Dus dansen is een perfecte meditatie voor me om me hoofd te legen. Hoe beter ik dans hoe leger me hoofd(of andersom). Op het moment dat ik dan me ogen open doe en ergens naar kijk of aan denk dat ik gelijk op heel ander niveau zit.

Reggae werkt ook bij mij in combinatie met koptelefoon en sterke wiet. 8)
 
Haut