Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

DMT

Cannafarmer

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2008
Messages
476
Hallo,

Daar mijn Engels beperkt is, richt ik me tot het Nederlandstalig subforum.
Ik ben op zoek naar informatie om DMT te extracteren, Nederlandstalig.


Wie kan mij op weg helpen?
Alvast bedankt.
 

Jelleb

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Déc 2008
Messages
226
goeie vraag, ik wou dak 'em kon beantwoorden,
en hoop dat dit dan ook gebeurd..
 

Cannafarmer

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2008
Messages
476
Duizendmaal thanks... Maar is in het Engels, en om eerlijk te zijn...
Ik spreek wel noties engels, maar eens je daar een heel brouwsel voor de ogen krijgt, verdwaal ik gauw.

Ik zal mij toch eens een vertolker moeten zoeken, alhoewel ik op dit vlak bitter weinig volk ken irl. Lees maar geen volk.

Ik zal mimosa (van *******) gebruiken om DMT te extracteren, tenzij iets beter aangeraden wordt.

Woordje uitleg waarom ik net DMT wil proberen.
Afgelopen jaar heeft veel veranderingen in mijn leven gebracht.
Ik ben nu bijna een anderhalf jaar papa, veel nagedacht over het lezen. Lang met "schuldgevoel" gelopen omdat ik gebruiker van soft- en smartdrugs. Geheelonthouder van alcohol btw, helaas wel (nog) nicotineroker.

Ik had wel paddo's gedaan, en ja... ik heb daar toen dat verbod op de proppen kwam mss wat (veel) meer als anders.
Er waren tijden waar ik de 14 dagen tolerantie kon overschrijden door naar hogere porties te grijpen. Mss niet slim van me... maar het was zo nieuw en had daar een voorraadje dat alle wensen overtrof.
Naarmate ik daar "dieper" in op ging en het serieuzer begon te nemen werden 14 dagen al maanden.

Ik weet nog goed zo'n trip na maanden gewacht te hebben, mijn eerste. Arrogant te denken dat ik wel veel aankon en zo even naar de twee vlezigste (gedroogde) paddo's greep, ze in mijn thee versnipperde en opdronk... Ja... Dat klasseer ik pas als mijn eerste trip. Alle vorige waren niets vergeleken met deze.

Drank werd overboord gegooid, geheelonthouder. Het stoppen van sigaretten is echter een moeilijkere zaak.
Ik ben een liefdevol mens geworden die een nieuwe zoektocht in het leven heeft gevonden, mijn weg. Mijn vrede. Mijn Zijn in het collectief. Ik heb echt mijn rust en vrede gevonden.

In alles maar dan ook alles heb ik plots meer harmonie en balans. Laatste trip is nu echt wel maaaaaaaaanden geleden en neem de zaak heel serieus. Die innerlijke tochten brengen mij tot een relativerende bezinning met het Zelf...
Door heel nader onderzoek te doen, is mijn interesse in DMT opgewakkerd.
Het is mss wel wat ze in de theologie bedoelen met, ... de boom van kennis.
Nieuwsgierig als mijn ziel is kan ik deze levenservaring mezelf niet onthouden.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Bij mij staat die site in het nederlands, omdat ik hem al eerder had bezocht. Je kunt de taal veranderen links boven bij de vlaggetjes. :wink:
 

Cannafarmer

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2008
Messages
476
:oops: Dat is inderdaad een feit Meduzz :)

Vandaag op deze vrije dag de tijd genomen om het eens uit te spitten. Op bouwmarkt al gekeken voor een wijngistingsfles.

Er is nochtans nog wel een vrij onzekere zone en ga hiervoor geen overhaaste beslissingen nemen.
De start is gemaakt, maar ben toch vrij ongemakkelijk met bepaalde benodigdheden zoals nafta en ammoniak.
Ik neem aan dat die ammoniak volledig evaporeerd bij het uitdrogen en geen schadelijke nevengevolgen heeft?
 

Bubble_gum

Matrice périnatale
Inscrit
14 Sept 2008
Messages
14
1. Voor deze extractie heb je nodig:

- 100 gram vermalen Mimosa Hostilis wortelbast poeder
- ~200 ml wasbenzine of terpentine
- 150 gram NaOH (gootsteenontstopper)
- Glazen (weck)pot of HDPE plastic fles met brede opening en een inhoud van minimaal 2 liter
- Klein glazen (weck)potje (~0.5L)
- Garde
- Metalen lepel
- A4 papier
- Pipet
2. Los 150 gram NaOH op in 1,5 liter water. Draag bij voorkeur een veiligheidsbril en handschoenen, de vloeistof bijt en kan bij contact met de huid brandwonden veroorzaken. Goed roeren zodat de NaOH volledig oplost.
3. Als de vloeistof weer helder is kan de Mimosa langzaam worden toegevoegd. Doe dit niet in 1 keer, maar in stappen. Roer met de garde om het mimosa poeder volledig te vermengen. Laat het brouwsel na het toevoegen van 100 gram mimosa ongeveer een uur staan.
4. Voeg nu 100 ml wasbenzine of terpentine toe.
5. Draai de fles gedurende 5 minuten rond zijn as. Niet schudden! Laat de fles hierna enkele minuten staan en herhaal het proces nog twee keer.
6. Na korte tijd zijn er twee lagen van elkaar te onderscheiden. Zuig de bovenste (heldere) laag op met een pipet en bewaar deze in een afsluitbaar potje. Er mogen geen donkere resten meekomen, dit zorgt voor vervuilingen!
7. Plaats het potje in het vriesvak of een vriezer bij -7 tot -20. De vriezer moet ijs keihard kunnen bevriezen.
8. Na 24 uur zullen de kristallen zichtbaar zijn en kan het potje uit de vriezer gehaald worden. Giet voorzichtig de wasbenzine af, en bewaar deze. Schraap nu met een lepeltje de kristallen uit het potje en laat ze drogen op een dubbelgevbouwen vel A4. Na enkele uren op kamertemperatuur zijn de kristallan droog genoeg. Plet eventueel samengeklonterde stukjes.
9. De opbrengst van de drie potjes moet in totaal zo’n 500 a 1000 mg DMT kristallen opleveren
 

glesse

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Juil 2007
Messages
56
klinkt best simpel.. wellicht eens de moeite waard.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
je zou zeggen, als het zo simpel is, zouden er toch een aantal mensen moeten zijn die dit reeds uitgeprobeerd hebben....
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Tja die gaan zich natuurlijk niet hier speciaal registreren om enthousiast op die post te reageren. ;)
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Maar ik moet eerlijk bekennen dat het er voor mij als leek ook wel eenvoudig uit ziet, het lijkt haast te simpel.
Maar als je eenmaal bezig bent zal het wel vies tegenvallen allemaal.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
inderdaad, want als het nou "succes verzekerd" zou zijn....

ik vind het eigenlijk toch wel wat risicovol, maar ja, hoe kan je dat omzeilen ?
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Denk dat het gewoon proberen proberen en blijven proberen is.
Natuurlijk is het het beste als je het samen met iemand kan doen die er al ervaring mee heeft.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
Je slaat de spijker op zn kop Twilight, reduceer risico, vermijd teleurstelling, door juist door te bouwen op kennis en ervaring.

Ook leuk voor degene die dan zijn kennis en ervaring weer kan overdragen, je zou bijna zeggen : kunnen we niet een workshop met afterparty organiseren ?
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
nu nog een geschikte chemicus zien te vinden.....
 

Shamanita

Alpiniste Kundalini
Inscrit
5 Jan 2009
Messages
634
bwa, om dmt te extracteren heb je niet zoveel kennis chemie nodig..
extractie van amines is zo simpel als een pannekoek bakken :p
en voor een pannekoek te bakken, hoef je dus geen kok te zijn,
je hebt enkel ingrediënten nodig, en een goed kookboek :)
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
hee Shamanita, voor jou misschien allemaal erg logisch, zoals voor mij de werking van dieselmotor logisch is, maar ik zie het mezelf toch helemaal nog niet doen.

Kunnen we niet iets organiseren met een paar man/vrouw ?
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Lijkt me best leuk/leerzaam. Als zoiets ook werkelijk van de grond komt. :p
 

Shamanita

Alpiniste Kundalini
Inscrit
5 Jan 2009
Messages
634
@ed ;:
ja, je hebt gelijk :p
je moet uiteindelijk wel een beetje weten wat je aan het doen bent.
 
Haut