Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Combinatie Rilatine En LSD

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Beste mensen ,
Ik moet sinds kort Rilatine nemen.
Weet er hier iemand of het gevaarlijk of slecht is dat te combineren met psychedelica ,meerbepaald met LSD?
En ok of het gevaarlijk is LSD te nemen net nadat de Rilatine is uitgewerkt (ongeveer vier uur na inname)?
Bedankt alvast!
Peace
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Neem dit niet te serieus maar ik heb verhalen gehoord van mensen die een snuifje speed namen bij Lsd om scherper te blijven.
Voorde rest vond ik het nogal vaag lsd is al behoordlijk scherp en speed het zou het psychedelische alleen maar remmen lijkt mij..

Denk wel dat het mogelijk is vraag 2 is of het wel zo verstandig is qua gezondheid..

Als ik jouw was zou ik gewoon ff wachten met de ritalin, en alleen voor de acid gaan, dan komt het goedje ook beter tot zijn recht :wink:

p.s een keer je medicatie van ritalin over te slaan is geen ramp toch?
of word het dan echt stuiteren? :p
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik heb er geen ervaring mee.

Maar kan je wel zeggen dat je met LSD juist geen lineaire motoriek en denkpatroon op wekt en het daarvoor uiteraard ook niet neemt. Je wilt zintuigen laten overlopen in plaats van ze op hun plaats houden om hun werk te doen.

Verder vormen stimulanten en amfetaminen soorten een laag op je ziel en die laag wil je juist laten oplossen met LSD.

Verder gooit zelf koffie je gedachten, gevoelsleven en beleving met LSD al enigszins op slot. Hoewel zelfs MDMA zeer goed samen gaat met LSD, zorgt het amfetamine component ervoor dat een LSD trip milder wordt en meer overgaat in instinctieve diepgang dan het besef wat tot je doordringt.

Kortom, de kans is erg groot dat ritalin de diepgang van LSD dempt, omdat scherper worden gelijk staan aan nauwer contact met de normale staat van bewustzijn.
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Ik slik concerta, een vorm van ritalin, maar wacht altijd tot mijn medicijnen uitgewerkt zijn. (of ik neem ze die dag niet)
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Jep ,ik nam het ook toen het uitgewerkt was. En het was o n g e l o o f e l i j k ! :D
(ik ben niet zo'n ervaren tripper)
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Het is wel te combineren, maar lijkt me niet echt heel erg gezond voor je lichaam; dat is Ritalin, Concerta, Dextro-Amfetamine etc. namelijk nooit. ;)

Het is ook niet DE oplossing voor je ADHD probleem, zie het als een hulpmiddel dat je enigsinds kan helpen.
Het enige wat jou ADHD kan genezen is met je ADHD leren omgaan en dan kunnen dergelijke medicijnen van pas komen.

Maar om even terug op het onderwerp te komen... de combinatie kan, maar is niet aan te raden.
Je bloeddruk / hartslag is meestal sowieso hoger wanner je adhd hebt, wanneer je dergelijke medicijnen gebruikt dan gaat dat nog verder omhoog en onder een LSD trip voer je het allemaal nog meer op.
Kan nooit goed zijn. ;)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik ben op het moment het boek, LSD - Therapie in Nederland van stephen snelders aan het lezen. In dit boek worden een aantal psychiaters besproken die lsd als therapie gebruikten. Nu heb ik al een aantal keer gelezen dat ze soms ook gebruik maakten van ritalin. Dit deden de psychiaters volgens mij, bij clienten waarbij lsd een minder sterke werking zou hebben. Maar goed, de combinati zou dus geen probleem hoeven te zijn.

Groetjes,
Mystic.
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
MindAstronaut a dit:
Neem dit niet te serieus maar ik heb verhalen gehoord van mensen die een snuifje speed namen bij Lsd om scherper te blijven.
neem je nu wel in acht dat speed bij een ad(h)d brein anders werkt dan 'normaal gesproken' en speed voor adhders dus juist helemaal niet scherp is? maar juist mellow en helder, geconcentreerd (tenminste dat is de bedoeling :p) en wat vlakker qua emoties.

Als je ritalin neemt wegens een neurobiologische afwijking, dan kan je er dus niet vanuit gaan dat de je de standaard effecten van speed combineert met lsd, maar dat je JOUW persoonlijke effecten ervan combineert met lsd. En besef daarnaast ook, ritalin lijkt wel verdomde veel op speed, maar het *is* toch net niet hetzelfde..
 
Haut