Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Boom Festival Portugal

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Dit topic is om te bespreken wie er hoe naar dit feestje gaat. Ruimte bedoeld voor het aanbieden van en vragen naar een lift. Samen is toch fijner, nietwaar :)

Boom! 2006

Waar: Idanha-a-Nova, Portugal (50 km van de Spaanse grens, 35 km van Castelo Branco)
Wanneer: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Augustus
Wat: Boom! Een hele week goa en psy, check de website voor meer info!
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ik wil wel en heb er vanalles voor over .. maar ik heb geen vervoer. Vliegvervoer en treinvervolg is wel een overweging ..
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb ook zeker wel zin in zoiets :D
 
B

bartman

Invité
ik rij samen met een vriend van me naar boom, maar we hebben nog iemand nodig mee te gaan om te delen in kosten benzine en tolwegen.

we zijn van plan een week van te voren door te gaan, waarschijnlijk 27 juli. dit doen we omdat we dan rustig erheen kunnen gaan, misschien dagje of 2 in zuiden van frankrijk aan kust chillen. dus gewoon iets langere vakantie ervan maken :)

ben jij een chill persoon die dit ook wel wat lijkt laat dan even snel wat horen, kan je misschien meerijden!
 
B

bartman

Invité
en ja hoor de gelukkige is... siq, beter! gaan we feestje bouwen daar!!
 

lil'lilith

Neurotransmetteur
Inscrit
5 Oct 2006
Messages
38
Hoi,

& hoe was het???
Ben reuze benieuwd!!
Dit jaar was ik er te laat mee :(


Maar heb al met een vriendin afgesproken dat we er volgend jaar zeker naar toe gaan, zodra er meer bekend is dan willen we ook gelijk de kaartjes bestellen.

Dus laat even weten hoe en wat, plz :nod:
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Was er zelf niet bij helaas, maar VOOV was ook erg vet. lil'lilith Boom is slecht om de 2 jaar dus dat wordt een extra jaartje wachten , in 2008 is het weer, wel jammer.
 
N

Nikkidebaan

Invité
Heeey ik zag dat jullie opzoek waren naar iemand die ook naar Boom gaat om de kosten te delen?
Wij, een vriendinnetje en ik, willen heel graag met iemand mee rijden.
als jullie nog niet onderweg zijn en nog twee mensen nodig hebt zou dat fijn zijn!!!

groetjes,
Nikki
 
Haut