Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Blowverbod?????!!!!!!!!!!!!!!

rob

Matrice périnatale
Inscrit
25 Nov 2005
Messages
14
Het moet toch niet gekker worden in dit land!!!!! Wat zal het volgende verbod worden? Sterke parfum in het openbaar, bemest verbod? Omdat het zo stinkt? :stop: :stop: :confused:
 

Mart

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2005
Messages
36
Ja, las ik op metro krant.
En coffeeshop buiten randstad zetten,etc...
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Boeiend, zijn allemaal ideetjes, het komt er toch niet van...
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
het volgende is een Ademverbod....met borden Verboden-te-Ademen :iconhead: :crying: :thud:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Tja, ze doen alles om de 'hangjeugd' weg te halen van de pleintjes tegenwoordig. Het idee is ook door een aantal politieke partijen van tafel geveegd, omdat mensen die blowen niet echt bekend staan als raaskallende herrieschoppers.

Zeker een "goed idee" van zo'n CDA trutje dat het niet langer kan verdragen dat die (moslim)jongens niet aan de alcohol gaan maar - veel slimmer - aan de wiet.
 

Roeltje

Matrice périnatale
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
6
Ja ik snap het verbod opzich wel. In een drukke winkelstraat dat je daar niet mag blowen kan ik inkomen. Maar rustig in het gras op in een park met mooi weer vind ik dat moet kunnen. Ligt eraan hoe ver ze het door willen voeren. Echt weer een CU idee :p
 

Toonster

Matrice périnatale
Inscrit
3 Jan 2006
Messages
12
ach ja, het is maar net wat voor agent je tegenkomt gok ik, ik denk dat ze mensen in het park niet snel gaan bekeuren op blowen, tenminste dat doet iedereen hier in Groningen zo ongeveer :p
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
ik denk dat het hier in Amsterdam echt niet te handhaven is hoor.... misschien op een paar pleinen waar nu ook al een alcohol verbod is ofzo. Maar verder wordt het lastig, of je moet een paar 100 agenten extra 24 uur per dag laten rondlopen :roll:
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
De openbare weg is een publieke ruimte en de naam zegt het al deze mag door iedereen gebruikt worden.
Echter wel op een manier die voor iedereen aanvaardbaar is.
Publieke ruimtes worden ook door kinderen veelvuldig bezogd.
Onaanvaardbaar is het gebruik of iedere andere omgangsvorm van drugs in het bijzijn van kinderen :evil: Punt uit :twisted:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
$p@cebuGGs a dit:
De openbare weg is een publieke ruimte en de naam zegt het al deze mag door iedereen gebruikt worden.
Echter wel op een manier die voor iedereen aanvaardbaar is.
Publieke ruimtes worden ook door kinderen veelvuldig bezogd.
Onaanvaardbaar is het gebruik of iedere andere omgangsvorm van drugs in het bijzijn van kinderen :evil: Punt uit :twisted:

Maar mensen roken toch ook in het openbaar? En met koninginnedag drinken ze toch ook overal op straat? Die kinderen zien hun ouders thuis toch ook een wijntje (of vijf) drinken bij het diner? Is het omdat deze drugs "geaccepteerd" zijn (door wie, vraag ik me af), of heeft het te maken met de aard van de drug?
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Maar mensen roken toch ook in het openbaar? En met koninginnedag drinken ze toch ook overal op straat? Die kinderen zien hun ouders thuis toch ook een wijntje (of vijf) drinken bij het diner? Is het omdat deze drugs "geaccepteerd" zijn (door wie, vraag ik me af), of heeft het te maken met de aard van de drug?[/quote]
Het gebruik op terrassen en [misschien] op hele speciale gebeurtenissen gedogen . 8)
Maar verder basta :evil:
 

Nathaniel

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Jan 2006
Messages
80
tjah....
volges mij is dus het hele idee voortgekomen dat "randjongeren" over het algemeen blowen..
en duz door het blowen te verbieden de randjongeren ook wel verdwijnen...wat natuurlijk nergens op slaat..
hoorde laatst dat op het amsterdamse mercator plein een blow verbod is ingesteld...netjes omlijnd gebied...
oftewel om te blowen moeten de jongeren ff de straat uitlopen,om vervolgens weer op t plein door te gaan met overlast veroorzaken..
die overlast is een gevolg van verveling en gebrek aan respect...niet van blowen...
 
Haut