Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Beginnende tips voor DMT

PotionMaster

Matrice périnatale
Inscrit
13 Jan 2008
Messages
16
Met DMT gaat het erom dat je alles loslaat, iedere frustratie of vervelende gedachte moet je zo snel loslaten om verder te komen. Het gaat om de totale ontspanning. Na een paar keer DMT gedaan te hebben merk je al snel dat dit steeds makkelijker gaat. Mensen die niet lekker in de vel zitten hebben hier meer problemen mee. Begin met 20mg en doe het een 1,5 uur later weer en neem dan 30mg. Doe het maximaal 2x per dag in het begin. Zo bouw je het op. Kijk wat je zelf het lekkerste vindt. Als je er echt voor wilt gaan en je bent erin getrained dan doe je na een paar dagen rust 50mg in je pijp om de poort door te gaan en te zien hoe diep de rabbit hole gaat.

Good luck, DMT ftw
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om dagelijks 2x dmt te roken :p
 

PotionMaster

Matrice périnatale
Inscrit
13 Jan 2008
Messages
16
helaas niet, maar het internet staat er vol van. Waar een wil is, is een weg.. :idea:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Bedankt voor de tips!

Hilarische avatar trouwens!
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Hey bedankt voor de tips, dat ga ik van het weekend even uitproberen. :D

Ik denk dat ik voorheen ook wel te hoog hebt gedoseerd waardoor ik soms een te grote berg paniek over me heen kreeg, en dan niet door de portal ging maar bleef hangen. overigens zorgen die trips voor totale verwaring, ook na afloop.

En moet zeggen dat het meestal is wanneer je niet helemaal perfect in je vel zit, en meestal toch wat door je hoofd hebt spoken, daarom doe ik liever meestal ook wat meditatie vooraf.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
CaduceusMercurius a dit:
Bedankt voor de tips!

Hilarische avatar trouwens!
viel mij ook al op die avatar, ernstig leuk gedaan =D
 

PotionMaster

Matrice périnatale
Inscrit
13 Jan 2008
Messages
16
Ik denk dat ik voorheen ook wel te hoog hebt gedoseerd waardoor ik soms een te grote berg paniek over me heen kreeg, en dan niet door de portal ging maar bleef hangen. overigens zorgen die trips voor totale verwaring, ook na afloop.

En moet zeggen dat het meestal is wanneer je niet helemaal perfect in je vel zit, en meestal toch wat door je hoofd hebt spoken, daarom doe ik liever meestal ook wat meditatie vooraf.


Een mens zit vol met spanningen en een DMT trip zorgt ervoor dat je die spanningen loslaat, daar moet je niet tegen gaan vechten. Dus als alles goed gaat laat je die spanningen los, waardoor je lekker los bent na afloop, dus geen verwarring. Als je veel spannigen hebt kun je het beste laag beginnen met de doses, zodat je een deel van die spanningen al loslaat en de volgende keer minder spanningen hebt en kun je wennen aan de rush. Meditatie is altijd goed vooraf. Ik ga meestal ook ff 5 min liggen om op rust te komen, niet dat dit enige meditatie is.. Uiteindelijk ga je er beter door presteren. Je serotonine huishouding wordt weer goed op afgesteld. Dit is tijdens een onderzoek bewezen in Brazilië..

http://www.kronosworld.nl/DMT.htm
 
G

Guest

Invité
Hey Potion Master, goeie tips man en welkom op het forum ;)

Ik ben al tijden van plan om het weer eens te doen, maar het komt er niet van ofzo.
Heb opt moment een hele hoop spanning om los te laten...

PotionMaster a dit:
Uiteindelijk ga je er beter door presteren. Je serotonine huishouding wordt weer goed op afgesteld. Dit is tijdens een onderzoek bewezen in Brazilië..

Was dit niet alleen in geval van Ayahuasca?
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Voor de verandering zal ik m'n input deze keer achterwegen laten. :D
 
Haut