Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

******* Psychonaut Research Group

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début
G

Guest

Invité
Hallo Psychonauten,

Voor onze nieuwe ******* Psychonaut Research Group zoeken we psychonauten die ons willen helpen met het testen van nieuwe kruiden, zaden en planten. Voordat we nieuwe psychoactieve substanties aanbieden op onze website willen we graag kijken of en hoe ze werken en wat jullie ervaringen hiermee zijn.

In de praktijk houd dit in dat we af en toe een nieuw psychoactief goedje opsturen met doseringsadvies en zo veel mogelijk informatie. Wij verwachten dan feedback en een ervaringsverhaal, eventueel kan dit verhaal door ons anoniem of met een nickname gepost worden op de ******* website.

We zoeken mensen die een ruime ervaring hebben met psychoactieve middelen, en uiteraard stevig in hun schoenen staan. Mocht je geinteresseerd zijn dan kun je emailen naar info@*******.net of PM-en naar *******.

Groeten,
*******

info@*******.net
www.*******.net
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
we voelen ons ge-eerd
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
Zeker een grote eer.

Maar wat is 'een ruime ervaring' ... is dat naar eigen goeddunken of stelt ******* specifieke eisen?
 
G

Guest

Invité
Ruime ervaring met verschillende psychoactieve middelen, het liefst natuurlijke omdat voornamelijk plantjes, kruiden en zaden getest worden.

Elke weekend een pilletje of lijntje op een feestje telt dus niet mee en verwacht ook geen hapklare chemische brokken om te testen. ;)

En een beetje achtergrondkennis kan ook geen kwaad, of in ieder geval een duidelijk interesse in de psychedelica.

En alleen 18+ uiteraard...
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
******* a dit:
En alleen 18+ uiteraard...

aargh wat een pest :eek: :cry: , die leeftijdsdiscriminatie altijd...
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
inderdaad zo vallen goede psychonauten als forest en ik buiten de boot. arme jongeren :lol:
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mijn mail komt eraan :)
 
G

Guest

Invité
@18- Als je later groot bent dan.... 8) Maar de research group zal nog wel een tijdje bestaan, dus over een paar maanden zijn jullie uiteraard van harte welkom... De ervaring is er volgens mij al.
 
G

Guest

Invité
PM is verstuurd :)

Blij dat ik iets terug kan doen voor ******* :thumbsup:
Heb nog maar 1 keer iets besteld, laatst, maar ga zeker vaker bestellen.
Kan er altijd ook veel dingen op vinden (ook qua info)
 
G

Guest

Invité
Danku... danku... we doen ons best!

En welkom bij de groep, we hebben inmiddels onszelf niet meegerekend 7 leden. Maar meer mensen zijn nog altijd welkom!
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Hmm dat lijkt me ook wel wat, ******* brengt je zeker niet thuis met de Taxi !
 
G

Guest

Invité
Als je een taxi nodig hebt om naar huis te gaan doe je toch iets niet goed ;)
 
G

Guest

Invité
De proefpakketjes worden in dit geval gewoon naar je huis gestuurd, dus verkeersdeelname zelfs in een taxi lijkt me niet nodig...

Alleen is het wel verstandig deelname aan de research group van ******* niet te combineren met die van Heineken, er moet tussendoor ook nog gewerkt/gestudeerd worden natuurlijk...
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Heb me ook opgegeven voor de groep!

Lijkt me echt unieke kans dit om wat bij te dragen aan de informatie op het web. :)
 
G

Guest

Invité
Hahahahaha, Utopian Bliss Balls :mrgreen::thumbsup:

Kben benieuwd, ziet eruit als een leuke mix
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hehehe spannend........... ;)
 
G

Guest

Invité
Alle ingredienten zijn binnen, we gaan ze deze week even mixen en volgende week de samples opsturen.

De groep zit momenteel vol, er zijn dus verder geen nieuwe leden meer nodig.

Met veel dank voor jullie enthousiasme :!:
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Hmmmmm,

Mochten jullie nog es een tester nodig hebben,
dan ben ik ook van de partij!!

Groet sh.
 
Haut