Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Amsterdam?

Viola

Matrice périnatale
Inscrit
13 Nov 2005
Messages
10
Hallo allemaal!!
Ik ben net verhuisd naar Amsterdam, zat in Nijmegen bij een soort psychonautenclub. Ik dacht, ik zeg even hallo! Vorig weekend heb ik heerlijke kaalkopjes gevonden op de Veluwe. Ik vroeg me af of ze ook op veengrond voorkomen?
(dan zou ik hier in de buurt eens op zoek kunnen gaan)

groetjes,

Viola
Math-03.gif
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
hallo Viola, volgens mij komen kaalkopje niet op veen grond voor, meestal op graslanden waar vee rond loopt (tussen de koeivlaaien) of graslanden langs bossen :blobber:
 

Viola

Matrice périnatale
Inscrit
13 Nov 2005
Messages
10
ja paarden of koeien houd ik altijd goed in de gaten.. maar betekent dat dat er in de buurt van Amsterdam helemaal nergens paddoveldjes zijn? Het is nu een goede tijd van het jaar.. en ik heb een autootje, dus als iemand zin heeft om te gaan? *lekker spontaan he*
 

rob

Matrice périnatale
Inscrit
25 Nov 2005
Messages
14
Lijkt me gezellig maar nu nog steeds de tijd??? was zelf ook al op zoek gegaan maar helaas niets kunnen vinden :frown: :frown:
 

Viola

Matrice périnatale
Inscrit
13 Nov 2005
Messages
10
ja, het lijkt me nu ook best wel koud. Waar heb jij ongeveer gezocht? Ik heb wel andere paddestoelen gevonden gister, maar niet de goede..
 

rob

Matrice périnatale
Inscrit
25 Nov 2005
Messages
14
bij amsterdamse bos in de buurt en in het gras langs nieuwkoopse plassen. Weet ook echt niet of ik ze daar wel kan vinden. Zelfs een hele paddestoelengids aangeschaft!! Kijk overal wel rond waar ik ben maar............. ??? Misschien zoek ik op de verkeerde plaatsen of niet goed genoeg??? Mischien heb jij tips?
 

Mortilium

Matrice périnatale
Inscrit
2 Déc 2005
Messages
6
Hehe, natuurhiking om paddo's. Lekker.
Ik steek niet veel tijd in het zoeken naar paddestoeltjes, ik ga gewoon naar sluis fzo in de heksenketel en koop er me daar een paar :dancing:
 

Mart

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2005
Messages
36
Tipje: kijk eens naar bos waar veel rottende)brandnetels , dan vind je een grotere kans veel juiste paddo's.
 
Haut