Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Amsterdam - Op zoek naar goede mescaline en 10X Salvia extr.

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Hallo!
Over een week of 5 ga ik voor 4 dagen in Amsterdam zijn, maar ik ken daar niet zo goed mijn weg, en ik weet al zeker niet waar ik de beste winkels vind die deze 2 substanties verkopen.

Moest hier iemand zijn die mij een beetje wegwijs zou willen maken, ik zou het enorm apprecieren!

Ik zoek Salvia 10X extract of meer, en Mescaline, liefst ook in een vorm van een extract, een vriend van mij beweerd ooit eens een extract van mescaline te hebben gedronken in Amsterdam, moest dit bekend in de oren klinken had ik graag geweten waar je dit precies kan vinden.
 

Mycophile

Alpiniste Kundalini
Inscrit
30 Juil 2004
Messages
534
Salvia 10x kan je bij ******* in de Kerkstraat kopen (vlakbij Leidseplein).

Mescaline extract is zwaar illegaal en zal je niet in de smartshops vinden.
 

Getafix

Banni
Inscrit
18 Avr 2009
Messages
486
DaZeD a dit:
een vriend van mij beweerd ooit eens een extract van mescaline te hebben gedronken in Amsterdam, moest dit bekend in de oren klinken had ik graag geweten waar je dit precies kan vinden.
Van San Pedro kun je best een geconcentreerd drankje maken, maar het lijkt me zo bederfelijk als een gepelde banaan, niet iets wat ergens verkocht zal worden. Maar met een pan, mes, blender en kaasdoek kun je het vrij eenvoudig zelf maken, aldus iemand die ik hier gister over sprak.
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Ok, vriendelijk bedankt mensen! :)
 
B

burt lancaster

Invité
Hallo,over mescaline gesproken:heeft er hier iemand ervaring met san pedro poeder?Geeft dat een volwaardige mescaline ervaring? :rolleyes:
 

Shapeshifter

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Août 2009
Messages
26
burt lancaster a dit:
Hallo,over mescaline gesproken:heeft er hier iemand ervaring met san pedro poeder?Geeft dat een volwaardige mescaline ervaring? :rolleyes:

Het geeft je een volwaardige San Pedro ervaring that is for sure!

En die is gewoon anders dan wanneer je alleen de mescaline neemt.

In mijn ervaring is de San Pedro erg helend voor het lichaam, heel erg helend zelfs, maar soms daarom ook zwaarder omdat het zware stukken in jou kan aanraken en helen.

Mescaline op zichzelf is lichter, speelser, maar ook zeer krachtig, alleen minder reinigend voor het lichaam. Ik praat hier over een poeder extract dus.
 
Haut