Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

7-7-7 Code for TM SummerBreak

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Fev 2007
Messages
46
Trance Mafia feestje in Amsterdam, tba waar precies, meer info check goatrance.net. Tis dus op 7 juli mocht de 7-7-7 niet duidelijk zijn :).

Vorige TM feestje waar ik was was wel gaaf iig dus bij deze is da news ge-spread (om maar eens de engelse en nederlandse taal tegelijk te verkrachten :D)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
wat wordt bedoeld met Maffia ??
 

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Fev 2007
Messages
46
Ik snap de naam ook niet echt, doet negatief aan, maar is best goed geregeld. Geen rare dingen gezien en alleen toffe mensen waarvan ik sommige vaker heb gezien op goa feestjes in A'dam.

Maar zeker aanrader iig als je in de buurt bent.

Bedankt voor de tip trouwens Djones, dat feestje had ik gemist. Eigenlijk heb ik al iets maar aan de andere kant, misschien ga ik wel ff langs. Ben toch in Rotterdam, dus kan best ff rond uurtje of 3 a 4 naar A'dam toe gaan om te kijken oft gezellig is daar :).
 

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Fev 2007
Messages
46
Edit: Ignore onderstaande, eerst thread lezen en dan zien dat de locatie gewijzigd is :).

Oh btw, die van komende zaterdag is in kraakpand Pigsville, daar was het vorige keer ook en was het dus erg goed geregeld. Mooie ruimte, entree met stempeltje, bonnen voor bier en fris, waarbij het bier dus daadwerkelijk uit een gekoelde tap kwam, dus dat is ook wel ok voor een kraakfeestje :).
 

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Fev 2007
Messages
46
Feestje op de coentunnel afgelopen zaterdag van TM was ook wel vet. Jammer alleen dat ik er pas laat was en super moe was, dus ben maar paar uurtjes gebleven. Wel mooie locatie
 

Stighar

Neurotransmetteur
Inscrit
5 Jan 2007
Messages
78
Het feest was erg gaaf, ik moet zeggen dat het weer ook geweldig was, na een hele week regen, ik heb heerlijk geslapen in de zon zondagmiddag :D
Ook een geweldige trip gehad, zaterdagnacht, het was al weer een tijdje geleden

Zijn altijd goede feesten, van TM

Wel een bummer wat ik later hoorde wat met het mengpaneel was gebeurd :(
 

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Fev 2007
Messages
46
Feest was inderdaad wel cool, helaas was ik een beetje moe en had geen speed gebruikt (om deze opmerking te snappen, zie ander draadje :p). Ook mijn nieuwe vriendin die voor het eerst naar een dergelijk feestje mee was (can you say, cultuurschok :)) was redelijk moe dus we zijn rond 4 uur 's nachts maar eens naar huis gegaan.

Heb nog wel een filmpje op youtube gezien van de ochtenduren en de unfortunate petten-brigade die de boel kwam opruimen. Zie:

Het meest geniale wat me is overkomen die avond is dat ik me opeens in een group-hug bevond omdat 3 mij wildvreemde mensen mij om de nek vlogen. Men was namelijk bij het kampvuur in het zand wat kwijtgeraakt waar men wel erg op gesteld was. Toen ik het zakje terugvond was de group-hug een feit. Erg relaxed :).

Stighar: Wat was er met het mengpaneel gebeurd dan?
 

Stighar

Neurotransmetteur
Inscrit
5 Jan 2007
Messages
78
@ Monocerotis:
Er was verderop een tekno feestje, en ik hoorde dat wat verdwaalde mensen van daaruit op het TM feestje afkwamen. Sommige mensen deden de sfeer op sommige plaatsen een beetje verminderen.
Eerder hoorde ik van een vriend dat er bier over het mengpaneel heen was gekomen (ik dacht toen nog dat het per ongeluk gevallen was of iets dergelijks), maar later vertelde hij me dat dat gebeurd was toen het uit stond, blijkbaar was dus een van die mensen boos geworden dat de muziek gestopt was; en uitte diegene dit door doelwillend een blik bier over het mengpaneel leeg te gooien.
Wie dit was, en wat ze aan diegene gedaan hebben weet ik niet.
Het mengpaneel zelf was nog wel te redden overigens, het stond uit, dus het is een kwestie van laten drogen en goed schoonmaken, en niet aanzetten voor dat gebeurd is, natuurlijk ;)
 
Haut