Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2e x salvia, 1e x dat t werkt. whoooo

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
whoooh, kwas net bij een vriend en zn ouders waren voor een uurtje niet thuis. we maakte de sfeer zo dat t goed was, en rookte 10x, we gingen niet door de poort, maar de realiteit waar we in waren veranderde wel helemaal, min of meer. het was opeens alsof er plateau's waren zoals op van die rijstvelden met verdiepingen, maar in de plaats van rijst bananen, een bananenplantage, en hij was onderdeel ervan en ik wou tegen m praten maar kkon alleen maar lachen en er was een wezen en t probeerde me wat duidenlijk te maken, en khad geen controle, en er was ook angst en vertrouwdheid allebei. het was mindblowing.

hij tripte nog sterker, maar ik kan t voor mezelf al amper echt uitleggen, en voor een ander helemaal niet. ke hier dus mn verhaaltje
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
het zal voor jullie waarschijnlijk niet zo spectaculair klinken, maar je weet, als t je eerste x is en het voelt levensecht, dan sta je wel even paf :shock:
 

Soko

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2004
Messages
22
klinkt wel vet hoor, en hopen dat je de volgende x wel door de deur gaat :D

Ik heb het nu ook 2x gedaan, maar beide keren was de setting verkeerd, gewoon met mensen er omheen enzo. Niet veel verder gekomen dan een gigantische kachkik, en we gingen verstoppen voor een raam omdat er iemand achter de deur stond, maja verstoppen voor een raam was ook niet echt zinvol haha.

Achteraf heb je wel het gevoel dat je echt effe de weg kwijt was ofzo, maar de volgende keer wordt het wel met een goede setting!
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
hmmm ik heb het nog nooit gedaan, maar dit staat zeker wel op mijn lijstje :)
 

Lotte

Glandeuse pinéale
Inscrit
24 Déc 2003
Messages
124
Salvia kan echt mindblowing zijn! Mijn 1e x was alsof de wereld telkens 'omklapte' als in een maandkalender weetjewel. Krijg weer helemaal zin.....
 

why?whynot!

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Fev 2006
Messages
32
weet je wat mind blowing is om het zo maar te zeggen, salvia aan het einde van je paddo trip. meermalen gedaan. de salvia wordt ernstig visueel een na afloop voel je heel fris.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ooh dat is idd een goede aanrader
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mijn 1ste keer dattik Salvia probeerde was na een paddo trip"net afgelopen"
10x sterkte volle pijp 2 hijsen
maar er gebeurde niets alleen een trekkend gevoel
morgen weer proberen :)
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jah, houd moed en vertrouwen idd. de eerste x dat ik het deed rookte ik een half busje 5x maar had ook alleen een trekkend gevoel.
 

why?whynot!

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Fev 2006
Messages
32
Het beste is de salvia in waterpijp te rook en te gaan liggen met je ogen dicht en wachten tot het over is. Heb je salvia blad of salvia concentraat gerookt want dan maakt de dosering erg veel uit.
 
Haut