Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2 porties Mexicaanse; het was weer gezegend!

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Nieuw: grote sticker op de verpakking van magische paddestoelen met waarschuwing! In het Engels, zodat vooral de toerist het snapt. Zie foto.

magic_mushroom_box_with_warning.jpg


Dat Never Consume More Than 1 Box vond ik wel een beetje stom, want ik was juist van plan om er twee te nemen. Wat ik dus ook lekker heb gedaan, want ik weet zelf heel goed wat goed voor me is en wat niet ;)

De paddo's door de blender gehaald en het resultaat met anderhalve kop water zo'n twintig minuten op een laag pitje gezet. Ik heb er al verschillende malen thee van gezet maar dit keer dacht ik, laat ik het water bij een cup-a-groente-soup'je gooien. Wow, wat een geweldige manier om paddo's te consumeren! Het soepje was heerlijk.

Vervolgens een erg goede trip gehad. Tijdens de onset wat gekeken naar een live DVD, toen het effect goed ingetreden was ff gedoucht en vervolgens, enigszins moe, in bed gaan liggen (het was rond half 11 's avonds). Met de oogjes dicht een geweldige trip gemaakt door mijn eigen en het collectief onbewuste. Inzichten opgedaan/verdiept en een beter begrip gekregen van de werking van paranormale gaven (namelijk dat zogenaamde helderzienden e.d. kennelijk makkelijk verbinding leggen met het collectief onbewustzijn, waarin zoveel informatie ligt besloten).

Wederom een superpositieve ervaring; bedankt paddestoeltjes!

En nu ik toch aan het woord ben: hier nog een lolcatplaatje dat ik onlangs tegenkwam en wel wat te maken heeft met deze community :mrgreen:



(maar misschien is ie niet zo grappig als je niet bekend bent met het hele lolcatfenomeen)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Wow, vind ik wel OK die sticker. Never Consume More Than 1 Box...in the centre of Amsterdam. Nee, laat die toeristen het alsjeblieft bij een bakje houden. :D

Goed om te horen dat de soep je zo goed bevallen is. Heb je de Mindfold weer gebruikt?
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Nee, Mindfold niet gebruikt. Ogen dicht vind ik toch relaxter dan ogen open houden als ik de innerlijke werelden betreed en buiten was het donker en stil, dus ik had geen last van externe input.
 

oliboytje

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Juil 2007
Messages
90
Ik had voor 1ste keer paddo's 1.2 bakje mexicaanse genomen en ik moet zeggen dat ik meer een phylosophishe trip heb gehad dan visueel. ik zag de bomen wat bewegen en dat is het terwijl ik in men hersens een wijde gedachten spoel doormaakte . Licht dit aan het soort of eerder aan mezelf ?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
oliboytje a dit:
Ik had voor 1ste keer paddo's 1.2 bakje mexicaanse genomen en ik moet zeggen dat ik meer een phylosophishe trip heb gehad dan visueel. ik zag de bomen wat bewegen en dat is het terwijl ik in men hersens een wijde gedachten spoel doormaakte . Licht dit aan het soort of eerder aan mezelf ?
Als je paddo's visueel wilt ervaren, zorg dan dat je je tijdens de piek van de trip in een donkere ruimte bevindt. Het innerlijke vuurwerk komt het beste tot z'n recht tegen de zwarte achtergrond van de innerlijke nachthemel. Vuurwerk overdag is niet indrukwekkend.
 
G

Guest

Invité
CaduceusMercurius a dit:
Vuurwerk overdag is niet indrukwekkend.

Haha, vet, die hou ik er in! :D
Mooie vergelijking.

Alhoewel ik ooit wel eens met schemer (nog best wel licht) de meest hi-res high tech dingen voor m'n ogen heb zien verschijnen, maargoed dat was 90 gram...

Het visuele aspect kan ook nog wel eens aan de dosis liggen, al denk ik ook wel dat de truc ligt bij jezelf.
Hoe meer je mentaal meegaat (of het diepe inspringt), hoe vetter het vuurwerk word :)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja, dosis is wel belangrijk denk ik, maar in principe zou je met zo'n standaard smartshop portie al een heel end moeten komen. Ik heb best indrukwekkende dingen gezien met doseringen van 2 gram (zo'n 24 gram vers).
 
Haut