Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

1e keer paddo's

AnMo

Matrice périnatale
Inscrit
19 Mai 2003
Messages
16
Paddo verslag 1 juni 2002

Het is vandaag zaterdag eindelijk de afgesproken dag om paddo’s te gaan gebruiken. We gaan het met zijn 4ren doen. Om kwart over 7 begonnen we met de voorbereidingen. De paddotjes helemaal fijn gesneden en in water gedaan. Vervolgens wel een 3 kwartier laten koken en daarna de stukjes paddestoel er uit gezeefd. Van het water lekkere thee gemaakt en de overgebleven stukjes eerlijk verdeeld en opgegeten. 5 over half 9 is het nu het begint nu al een beetje te werken. Er is een glimlach van hier tot Tokio op m’n gezicht en ik voel me zeer prettig. De andere zitten allemaal naar elkaar te kijken omdat ze op de vreemdste momenten ergens om moeten lachen. Af en toe denk ik dat ik gekke dingen zie maar dat kan nu nog helemaal niet.

Ondertussen een muziekje van Lord of the rings opgezet. Nog even en ik zie heel de film weer voor me. De drie dames willen nu met hun gedachten een plant laten groeien want dan kan makkelijk. De geesteskracht staat boven alles. Marieke gaat fftjes in de tuin zitten omdat het daar lekker warm is. Hmm toch maar niet zegt ze. De overbuurvrouw heeft volgens mij last van een loopkik ze komt nu al voor de 5de keer de deur uit in 1 minuut. Het word nu steeds moeilijker om van de letters de goede woorden te maken morgen maar de spellingscontrole er overheen halen.

Ik weet echt niet wat ik moet verwachten. Mijn vriendin kijkt naar haar piercing ze zegt als die gek gaat doen dan begint het. Iedereen zegt voel je al wat en wat voel je dan maar dat kan toch niet want het werkt pas na een uur of niet. Het volgen van de gesprekken van de andere gaat steeds moeilijker omdat ik ook nog moet typen. Ik vergeet nu ook de zinnen die ik wil opschrijven help hoe moet dit ooit een grappig trip verslag worden. En dat te bedenken dat dit maar het begin is. He de letters verspringen en lord of the rings uit m’n labtop is levensecht. En er zijn pas een paar minuten voorbij. 20:44 is het nu.

Ik heb het gevoel of er continu iemand aan me loopt te trekken. Moet oppassen dat ik niet omval. Mijn vriendin gaat water drinken heel verstandig volgens mij. Ik bedenk me nu dat ik al meer als 2 maanden gestopt ben met roken goh ik ben echt trots op me zelf. Als ik alles trouwens opschrijf wat ik voel dan wordt dit echt een verslag van 10 kantjes. Anouk zit maar te lachen en te lachen. Ik vertel nu dat ik een keer sinas over mijn labtop heb gegooid en dat dat nu echt niet mag gebeuren. Het gevoel wordt steeds lekkerder en heftiger. Ik mis af en toe letters op m’n labtop ze spelen verstoppertje. Wow wat grappig allemaal. Wat je nu leest zijn mijn rare gedachten. Ik krijg zweethanden ik wil de zon zien.

Alles begint nu echt te bewegen typen is leuk en we gaan naar buiten tot zo labtop iedereen gaat naar de wc. Grappig wat zo’n paddestoel met je doet. Save anders ben ik alles kwijt. Ik moet alleen maar lachen en we gaan nu doei tot zo.

21:28 alles beweegt en draait net of ik een stroboscoop zie. Het gevoel is net of je flauwvalt maar toch niet hmm m’n geest is probeert helder te zijn alleen m’n lichaam reageert maar niet mee. Lord of the rings staat nog steeds op. Het laatste nummertje. Ik snap maar niet waarom Marloes en Marieke naar buiten willen.

Sorry ik kan niet meer typen het gaat echt niet meer ik snap het gewoon niet. Alles en iedereen die ik niet ken zijn eng. Nuchtere mensen zijn eng ha ha grappig. De meeste gekke dingen zie ik af en toe denk ik nog nuchter maar dan weer niet dat ik überhaupt nog kan t af en toe denk ik nog nuchter maar dan weer niet dat ik überhaupt nog kan typen Jezus als dit het begin is wat gaat er dan nog meer gebeuren. Alles voelt raar en dan weer heel natuurlijk grappig wat een paddestoeltje allemaal met je kan doen. Ik begrijp nu heel veel kleine dingetje die ik eerst niet over paddo’s begreep.

Het is best grappig hi hi ha ha ha ha wat zo’n klein paddestoeltje met je doet. Alles wat ik er over gelezen heb komt me nu bekend voor. Grappig o jee als ik dit morgen teruglees dan durf ik het vast en zeker niet te posten. Het grote beseffen van alles alle puzzelstukjes vallen in elkaar. M’n handen zien er zo raar uit als ik aan het typen ben. Grappig heel erg grappig o ja de tijd het is nu 21 uur 46. Ik snap niet dat mensen roken bah wat vies wat ben ik blij dat ik gestopt ben. Jullie moeten wel reageren op dit verhaal hoor ik ben echt nieuwsgierig naar jullie reacties. Wat grappig allemaal. Wat de natuur met je doet. Al mijn verzinsel hierover ik vindt het allemaal grappig. Mijn gedachten kan ik echt eindeloos sturen wow concentratie is het enigste wat je nodig heb. Ik schrijf nu alleen maar voor mezelf de andere zijn met andere dingen bezig. Je gedachten zijn alles, visueel is maar visueel, het grote beseffen ik snap het nu ik heb het inzicht. Oh wat is de muziek ook heerlijk en intens. 21uur 53 dit is echt heel anders als pillen. Anders dan wat dan ook maar wel heel grappig dit is harder dan de hardste druk die ik ooit heb genomen. Hi ha lekker vrolijk zo nog maar een glas water pakken. Al m’n gevoelens zijn verdraait maar ook weer heel erg intens. M’n labtop crashte verdomme maar nu ben ik weer terug. Jaah ik had alles opgeslagen lang leve geheugen. Dit is geen party drugs maar een inzicht drugs. Ha ha grappig ik snap hem eindelijk Andre je bent geweldig. Kalasse om het zomaar te zeggen. Ik probeer het gevoel maar te omschrijven maar dat lukt niet het is trouwens meer het is niet alleen visueel het is nog veel meer gevoel gevoel maar toch chemisch gezien zijn het eigenlijk een paar 1tjes en nulletjes en er zitten door die paddestoelen een paar 1tjes in nulletjes verandert en daarom reageert je geest er anders op en dan gaan je gedachten bepalen wat je voelt. Het is eigenlijk allemaal zo simpel dat andere dat niet begrijpen ach nou ja je bent wat je voelt en je voelt wat je bent.

Als ik wat denk dan voel ik het en zo gaat het maar door ik kan alles zelf sturen ik ben de gamemaster ik bepaal wat er gebeurd. Kutzooi er word aangebeld ze komen er echt niet in wat ze ook willen dag doei de koek koek jammer voor hun ze passen niet in het plaatje

22 uur 39 tijd heeft eigenlijk geen betekenis. Waarom schrijf ik het op o ja om het later allemaal terug te lezen ha ha grappig. Elke keer als ik iets besef wil ik weer iets anders beseffen best wel vaag zo nu ga ik van de muziek geniet tot zo. Ik ben er weer ik snapte net hoe het nu helemaal zat en op het moment dat ik het wil in gaan typen komen de woorden er niet goed uit. Waarom probeer ik het ook uit te leggen oh ja omdat ik het anders zelf morgen niet meer snap. Ik ik, weet ik eigenlijk veel. Volgens mij zit ik nu in de trip zelf o wat grappig eigenlijk. Dat dit zo anders als XTC is en het is alle bij harddrugs maar XTC is heel erg onschuldig vergeleken bij dit. Zo jullie moeten volgens mij echt wel lachen als je dit leest. Hi hi wat grappig allemaal. M’n zintuigen zijn ook zo intens maar op een hele vreemde manier. Paddo’s geeft je echt openbaringen het geeft je inzichten terwijl XTC alles alleen maar versterkt. Ik kan het niet vergelijken met ghb omdat ik dat nog nooit heb gebruikt is ook niks voor mij. Ik ben helder genoeg om te typen maar voor de rest spoort mijn lichaam echt niet . Ik ben wat ik voel en wat ik voel dat ben ik. Waarom trekt iedereen aan me ik moet heel de tijd omvallen. Wow ik loop in het elfjesbos samen met de muziek van lord of the rings. Ik zie het voor me nou ja niet echt natuurlijk maar ik voel het wel en in m’n gedachten kan ik het wel creëren. Zoals ik al eerder zij ik ben de gamemaster wat ik wil dat gebeurd ook. Dit zijn allemaal gedachtekronkels die ik heb ik omschrijf niet meer de situatie waarin we verkeren ik vertel nu alleen maar life wat ik denk. We zitten nu trouwens met z’n 4en op de bank en alles is grappig ik vraag me af of de andere dezelfde inzichten hebben Als ik. Ikke ga nu in een 3d boek kijken lijkt me wel grappig eerst ff saven en dan tot zo dan schrijf ik weer verder.

Het is nu 23 uur 33 het lijkt allemaal af te nemen maar toch ook weer niet. Alles wat eerst vreemd was is nu normaal. Had ff een halfuurtje helemaal geen zin omdat allemaal op te schrijven. Hoe lang gaat dit eigenlijk nog door ik heb ook wel zin om te slapen maar slapen kan volgens mij helemaal niet. In ieder geval nu nog niet. Ik vraag me continu allemaal dingen af wie heeft dit nog meer meegemaakt. Trance heb jij dit wel eens gebruikt en heb je de ervaringen gebruikt om een van je verhalen te schrijven. Ik heb nog duizenden vragen mar er zijn ook miljoenen antwoorden ha ha wat grappig allemaal. Ik ben wel erg spiritueel en met me zelf bezig. Wat heb ik eigenlijk veel geschreven. Het is wel weer typisch ik allemaal lekker van de hak op de tak. Ik ga nu ff naar de plee.

23 uur 54 we zitten nu een beetje na te praten over onze belevenissen het visuele is nu echt voorbij geloof ik. We krijgen allemaal honger ik voel me nu meer stoned echt net zo stoned als een garnaal maar toch ook weer nuchter. Om het allemaal te kunnen omschrijven tja lees het bovenstaande maar. Heb trouwens heel veel mijn muis heen en weer zitten bewegen want dat was hartstikke grappig. Als dit allemaal een beetje wazig overkomt ik zou zeggen neem zelf een keer paddo’s en je begrijpt me helemaal.

00:15 ik geloof dat de trip echt afgelopen is ik begin nu moe te worden en wil eigenlijk gaan slapen zo. De dames zitten te praten over paranormale dingen die ze ooit hebben meegemaakt. Maar goed dat zijn verhalen voor een andere keer. Heb het er nu wel ff mee gehad het was wel allemaal zeer grappig maar ik moet nu wel bij gaan komen.

Dit was dus mijn of eigenlijk ons trip verslag mijn eerste keer

Greetz AnMo

Het was uiteindelijk half 5 voor dat we echt gingen slapen. We hebben nog heel lang zitten napraten alleen had ik geen energie om het op te schrijven. Ik hoop dat iedereen genoten heeft van het lezen

De Namen behalve die van mij zijn verdraaid en komen niet overeen met de personen in werkelijkheid

mischien al een tijdje geleden maar ik dacht dat het niet zo mistaan op dit forum
 

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10 Jan 2003
Messages
276
hi,
Zover ik kan opmaken uit je verslag heb je het goed naar je zin gehad, welke soort had je eigenlijk gebruikt ?
Met paddo's kun je een avond plezier hebben maar ook iets spiritueels beleven , dat spirituele is iets wat ik de laatste tijd met paddo's probeer te onderzoeken.
Paddo's zijn verder niet te vergelijken met GHB, in 2-CB zie ik wel wat terug van shrooms ...
Drug_Z is ArT -..-
 

AnMo

Matrice périnatale
Inscrit
19 Mai 2003
Messages
16
het waren mexicaanse paddo's
 

fliquid

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Juil 2002
Messages
120
Heb je niet toevallig hetzelfde rapport op dreamfish.nl/paddo geplaatst? /forum/images/graemlins/think.gif
 
Haut