Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Op zoek naar een Sjamaan voor ayahuasca

El Manolo

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2011
Messages
54
Hey


Ik ben op zoek naar een plaats in België of aan de Belgisch-Nederlandse grens waar ik een ayahuasca ceremonie kan bijwonen.
Ik heb al aardig wat ervaring met paddo's en de combinatie paddo met syrian rue, maar de ayahuasca ervaring lijkt me toch nog net iets anders. Zeker als de gewone DMT word gebruikt die wat vooral visuele hallucinaties geeft. Meestal is het een combinatie van N,N-DMT en 5-MEO DMT geloof ik. Paddo's kunnen ook visueel zijn maar niet zo.

Nu ik weet dat er in het ondergrondse circuit wel degelijk heel wat mogelijk is en dat er een aanbod is. Maar omdat het niet zo legaal is, is het idd moeilijk te vinden.

De religieuze ceremonies a la santo daime zeggen me eerlijk gezegd niets. Liever ergens comfortabel rond een vuur of iets dergelijk met wat ritueel gezang.

Dus als iemand weet waar ik en mijn kameraad zo'n ceremonie kunnen bijwonen. Laat maar iets weten of stuur een PB.

Tx :D
 

HermesTrismegistus

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Mai 2010
Messages
344
Ik sta op een mailing list van Askawan, toevallig kreeg ik afgelopen week een mail dat ze 19 mei weer een ceremonie organiseren. Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een privé adresje.
 

Ouroboros

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
1 Déc 2010
Messages
6 686
( sorry i spreek niet good nederlands )
Santo-daim in gent, they perform ritual twice a month, but i have heard both good and bad thing about this "church"
 

El Manolo

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2011
Messages
54
Merci voor beide voorstellen. Maar Amsterdam vind ik veel te ver. En ik ben ook meer op zoek naar een sjamaan zoals ik reeds zei. Ik ben een agnost, heb al veel gelezen over de Santo Daime en ik denk niet dat het iets voor mij is. Ik wil het liever wat intiemer.
 

DominicDC

Matrice périnatale
Inscrit
29 Juin 2012
Messages
6
El Manolo a dit:
Merci voor beide voorstellen. Maar Amsterdam vind ik veel te ver. En ik ben ook meer op zoek naar een sjamaan zoals ik reeds zei. Ik ben een agnost, heb al veel gelezen over de Santo Daime en ik denk niet dat het iets voor mij is. Ik wil het liever wat intiemer.


Hey Manolo!

Toevallig al een sjamaan ofzo gevonden die rituelen uitvoert?
Ik ben namelijk ook niet zo voor dat 'kerkelijke', maar wil absoluut ayauasca proberen.
 
J

Juno

Invité
HermesTrismegistus a dit:
Ik sta op een mailing list van Askawan, toevallig kreeg ik afgelopen week een mail dat ze 19 mei weer een ceremonie organiseren. Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een privé adresje.

Hermes,

Ik wou je een prive berichtje sturen maar dit lukt niet. Zou graag meer info ontvangen ivm ceremonies maar zonder religieuze troep en liefst met een sjamaan... Kan jij mij helpen?
 

Chris75

Matrice périnatale
Inscrit
27 Oct 2013
Messages
8
Hallo,

'k Zou eveneens aan een ayahuasca ceremonie willen deelnemen..liefst in Belgie of Zuid Holland. Alle info is welkom...
Grtz,Kristof.
 

Mascha708

Matrice périnatale
Inscrit
27 Nov 2014
Messages
4
Hallo, kunt u mij misschien helpen aan een goede adres voor deze sessie?
 

Mascha708

Matrice périnatale
Inscrit
27 Nov 2014
Messages
4
Beste mensen, ik zou graag willen deelnemen aan ayahuaska ceremonie, weet iemand betrouwbare en goede adress, alle info is welcom.
 

Ducati420

Matrice périnatale
Inscrit
26 Déc 2014
Messages
2
Do you any of you guys know if there are any negative consequences from smoking ayahuaska? I've heard you can trip out pretty hard... thanks
 
Haut